Skocz do zawartości

[do 4500] MTB do ścigania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

przymierzam się do zakupu roweru i chciałabym poprosić Was o radę, bo nie znam się za bardzo ;)

Ma to być rower na sztywnej ramie, do długiej jazdy w raczej ciężkim terenie (Adventure Racing), o agresywnej geometrii. Tak jak napisałam w temacie, chcę przeznaczyć na niego 4-4,5 tys. zł. więc rozpytuję o opinie bo chciałabym dobrze wydać te pieniądze.

Jestem dziewczyną, wymiary 165cm/65kg (nie musi to być damski model)

wstępnie na oku mam dwa rowery: Merida Matts HFS XC 1000 D i Rockrider 8.2, ale byłabym wdzięczna, jeśli podrzucilibyście mi więcej opcji do rozważenia.

pozdrawiam

Mari

W zastosowaniu sportowym, a czy nie waga ? ...

Ponadto jak to mówią o Cube - rama jest bardzo sztywna bocznie ale nie tłumi, bardzo mocno "kopie w tyłek"

No i mało zwrotny w terenie, trzeba się mocno składać w zakrętach, niezbyt do ostrzejszej jazdy, dodatkowo geometria nie sprzyja wysokiej kadencji. :).

Waga ?

Reba Race , SL 1660 gram , bez manetki Poplock , waga manetki z pancerzem i linką , około 80 gram.

Razem 1740 - 1750 gram.

Recon Race bez manetki z tłumikiem MC sterowanym na goleni 1760 gram.

Rama Cube Reaction jest bardzo wysoko oceniana za właściwości jezdne przy podjeżdżaniu i zjeżdżaniu.

A która rama aluminiowa hardtail nie " kopie w tyłek " ? Jestem ciekawy :)

Rama Cube Reaction jest bardzo wysoko oceniana za właściwości jezdne przy podjeżdżaniu i zjeżdżaniu
.

Przy zjeżdżaniu pewnie tak, za to przy podjazdach słabiutko, rama wymuszająca niską kadencję nie jest na podjazdy .

dzięki za odpowiedzi

HAI CHALLENGE wygląda fajnie, ale faktycznie będzie za duży ;)

Faktycznie, nie pomyślałam o wymianie kiery. Do tego pan w serwisie mi dzisiaj powiedział, że mogę obrócić mostek, więc rozszerza mi się pole wyboru.

Mari37 w większości sklepów przed odbiorem roweru będziesz mogła wymienić kierownicę na prostą.