Mari37 Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 Witam! przymierzam się do zakupu roweru i chciałabym poprosić Was o radę, bo nie znam się za bardzo Ma to być rower na sztywnej ramie, do długiej jazdy w raczej ciężkim terenie (Adventure Racing), o agresywnej geometrii. Tak jak napisałam w temacie, chcę przeznaczyć na niego 4-4,5 tys. zł. więc rozpytuję o opinie bo chciałabym dobrze wydać te pieniądze. Jestem dziewczyną, wymiary 165cm/65kg (nie musi to być damski model) wstępnie na oku mam dwa rowery: Merida Matts HFS XC 1000 D i Rockrider 8.2, ale byłabym wdzięczna, jeśli podrzucilibyście mi więcej opcji do rozważenia. pozdrawiam Mari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 http://www.bike-arena.pl/index.php?p1482,viper-x-team-xt-slx-reba-sl-2010-promocja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mari37 Napisano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 dzięki! wolałabym jednak coś z prostą kierą, mostkiem równoległym do podłoża, żeby geometria dawała taką bardziej pochyloną pozycję (to wszystko razem pewnie się jakoś mądrze nazywa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 Rower jest tańszy, więc w tej cenie możesz sobie kupić prostą kierownicę, a mostek obrócić. Rockrider 8.2 też ma giętą kierownicę, nie przeszkadza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichy66 Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 http://www.aktywnelato.pl/lato/?dzial=sprzet&co=kolekcje_rowery&id_grupy=175&id_modelu=181 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...