Skocz do zawartości
  • 0

rower do 1500zł

D4oS

Pytanie

Napisano

Nie chcą zarobić warna zakładam tutaj temat. Na rowerach nie znam się zupełnie, poprzednio miałem zakupiony złom, ciężki, jeździł jak powinien dzień, dwa, nie dłużej. Gdy go ukradli żartowałem sobie, że to nawet dobrze. Trzeba jednak prawie 3km do szkoły i ogólnie jakiejkolwiek cywilizacji dojeżdżać, co skłoniło matkę do decyzji, abym wybrał sobie i to tym razem coś porządniejszego. Fajnie że ma być porządny, tyle że ja nic na ten temat nie wiem :P Najchętniej prosiłbym o polecenie "maszyn" w tej kategorii cenowej, przeznaczenie to jazda po lesie, ulicach, niestety, jak wielu innym, zależy mi na ramie przypominającej "mtb"(czy jakoś tak). Warto było by się też dowiedzieć, czy zakup roweru (np. RockRider 5.2) w pobliskim Decathlonie byłby głupotą, czy nie ma nic przeciwko. Rower musi być wytrzymały, ponieważ poprzedni(a właściwie poprzednie) sypały się w krótkim tempie. Tempa może jakiegoś mega nie mam, ale kolegom zawsze uciekałem na sporą odległość, a oni dojeżdżali zasapani :) Budżet 1,5k oczywiście nie znaczy że muszę dokładnie tyle wydać, może być mniej...

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ok, przejrzałem co nieco z tamtego forum i wciąż nie łapię różnicy między takim Rockriderem 5,2 z Deacthlonu a np. tym poza typem, w sensie, czy różnica w cenie przekłada się na jakość? Czy osobie nie jeżdżącej w dalsze trasy opłaca się zapłacić więcej(j/w max 1,5k) niż 899zł za tego 5,2? Bo matka chce decyzji już jutro, a najlepiej dzisiaj, a ja nie wiem czy iść do pobliskiego sklepu(Decathlon), czy wybrać coś innego. Wydaje mi się, że rower trekkingowy najlepiej by mi pasował. wciąż nie chcę bagażników czy pokręconych kierownic, ale już nie mtb. naprawdę nie da się tak, jak w przypadku składania komputera, podać najbardziej opłacalny zestaw w danej kategorii cenowej?

Napisano