Skocz do zawartości

[1000-1500]tylko las, krótkie i średnie trasy


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Potrzebowałbym rowerek jak w temacie, do przemieszcznia się po trudnym lesie(woda, błoto pagórki, wszystko razem <_<). Z roweru bede musial często schodzić i przenosić go. W ciągu dnia do pokonania jakies 30km w ten sposób, choć mogą zdarzyć się dłuższe kawałki. Mam 182cm wzrostu, ale jestem lekki, jakies 65-70kg. Do tej pory jezdzilem szosówką.

Niestety nie mam możliwości złożenia czegoś samemu.

Budżet jest jaki jest, zdaje sobie sprawe, nie traktuje rowerowania jako przyjemności czy frajdy, zależy mi na szybkim dostaniu sie z miejsca na miejsce.

Z tego co się wstępnie zorientowałem polecany jest Kross Sign DS2. Jaka rama nadawałaby się? 15 czy 17? Rozumiem, że mniejsza jest lżejsza i zwrotniejsza?

Obawiam się tylko czy jazda na odcinkach powiedzmy 10-15km prostej, leśnej drogi nie bedzię męcząca bo ludzie kupują taki rower do streetu czy dirtu, a u mnie to raczej coś jak freeride albo XC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaGnum Energy. W miarę lekki. Ok. 14kg, ale nie ważyłem. Ma bardzo ciężkie opony i tu można będzie dużo zbić. mam go jako treningówkę i bardzo przyjemnie się jeździ. Kapitalna przerzutka, którą od razu założyłem do startówki. Amora też zamieniłem, bo mi się w startówce rozwalił. Axon chodzi bardzo przyjemnie i jest bardzo trwały, bo kumple z klubu niektórzy męczą go 2-gi, 3-ci sezon i jeszcze działa. Ja RS judy j4 rozwaliłem po jednym sezonie(blokada i tłumienie)<_<

 

Tak więc moim zdaniem energy. Wytrzymała rama, lekkie koła(ale nie opony), kapitalny osprzęt.:teehee: Jak nie znajdziesz nic lepszego w tej cenie, to gorąco polecam. Przejrzyj ofertę innych firm:thumbsup:

 

Możesz jeszcze zmienić hample na vki to też zejdziesz z wagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że mam i jedną i drugą przerzutkę. Nie ma porównania, X5 zostawia deorkę daleko w tyle:icon_wink: W deoprce byle błoto i już pojawiały się roblemy. Pancerz przy przerzutce był bardzo newralgicznym punktem. W x5 jest to zupełni inaczej rozwiązane i nie ma problemów. Do tego w sramie jest 1:1 a 1:2 w shimano( ciąg linki:ruch wuzka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...