jasskulainen Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 uzywam tego smaru i generalnie nie mam wiekszych zastrzezen lancuch mam na spince, robie tzw shake'a , wycieram do sucha , zakladam z powrotem na rower i na kazde ogniwo osobno daje kropelke z tego dozownika daje chwile zeby ladnie wsiaklo , wycieram nadmiar z wierzchu i wszystko jest cacy ale... mniej wiecej po 300km lancuch robi sie wyraznie glosniejszy , oczywiscie zalezy to od warunkow , nie mowie o blocie max , tylko o normalnej jezdzie po lesie, miescie u was tez tak to wyglada ? moze inne smary sa trwalsze ? a moze ja cos zle robie ?
Fenthin Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Czerwony po prostu już taki jest. Napęd jest czystszy, ale olej wytrzymuje krócej niż podczas korzystania z zielonego FL. Jeżeli chcesz jeszcze poczytać: Oleje do łańcucha
jasskulainen Napisano 2 Czerwca 2010 Autor Napisano 2 Czerwca 2010 juz myslalem ze jestem przewrazliwiony skoncze finish line'a a potem pewnie zakupie rohloffa - ludzie polecaja
Niedzwiedz1 Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 300km na czerwonym finish line Chciałbym żeby u mnie tyle wytrzymywał
nieborak Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 30 km w lecie w suchych warunkach po piachu i łańcuch jest suchy po czerwonym finish line. Zawsze używałem zielonego. Tyle, że szybko łapał brud. Teraz mam rohloffa i po kilkuset kilometrach nic nie skrzypi
marsman Napisano 4 Czerwca 2010 Napisano 4 Czerwca 2010 dostałem go za darmo... nie wiem do czego ten olej jest ale do łańcucha nie będę go uzywał. Rohloff i nic innego
tenjin Napisano 4 Czerwca 2010 Napisano 4 Czerwca 2010 czerwony jest spoko jak jest mega upał i jeździsz po zakurzonych, zapiaszczonych etc. drogach wtedy masz czysty napęd. Jak jest nawet troche mokro to nie ma sensu bo zaraz sie wypłukuje.
Niedzwiedz1 Napisano 5 Czerwca 2010 Napisano 5 Czerwca 2010 Tylko ostatnio ciężko o pogodę, żeby znaleźć trasę, która jest cała sucha
Klosiu Napisano 5 Czerwca 2010 Napisano 5 Czerwca 2010 Ja tam czerwonego zawsze latem uzywam, bo zielony makabrycznie zbiera brud jak jest sucho. Co prawda trzeba smarowac co kurs ale lancuch czysty. No i w szosowce smaruje tez czerwonym, tu faktycznie smarowanie wystarcza na kilkaset km .
Andrew Napisano 5 Czerwca 2010 Napisano 5 Czerwca 2010 Zamykam temat. Właściwości przeróżnych środków smarnych zostały już dokładnie opisane.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.