vandall Napisano 1 Czerwca 2010 Napisano 1 Czerwca 2010 witam wszystkich Potrzebuje waszej opinii, jak dotąd śmigałem na Giancie Rincon ramka 19 i co tu dużo muwic jest dla mnie ciut za duży planując budżet roweru za 2.5 k max 3, po wielu testach w licznych sklepach rowerowych ciężko było znaleśc ideał a testowałem chyba wszystko oprócz Cuba te rowerki są nieosiągalne w Kraku. Doszedłem do wniosku ze mam chyba 2-3 opcje ,ale po kolei ramka kros 18 ideał dopasowany, szyty na miarę dla mnie ad 1 osprzęt z krossa a6 2009 -przerzutki slx ,manetki, korba działało to naprawdę super , ale u a6 kulał amor i wymysliłem ze kupie bombera Marzocchi 22 RLO, skok 100mm, golenie górne 30mm, takiego jak u testowanego jamisa http://www.mudserwis...010-p-1104.html ok 700 zl z montażem i przesyłka wyjdzie 800 (AMOREK -naprawdę super działał) darat zaś przełoże do ginta i będe miał dwa rowerki dobrze amortyzowane za 2.9 k łacznie, a po sezonie złoze nowe kola z piastami pod tarcze i na krosa rzucę dysc deorki takie jak w tym jamisie http://www.jamisbike...ccomp_spec.html'>http://www.jamisbike...ccomp_spec.html działały lepiej niż hayesy z duarango 3 , avidki z unibika experta naprawdę super jak dla mnie ad 2 nie mam porównania do tarcz w a6 testowałem model z vkami za a6 2009 dysc wołają sobie 2450 w sklepach internetowych ramki 18 naprawdę ciężko dostać (dostał bym rowerek kompletny bez kombinowania, nie wiem czy długość rury amorka będzie pasować do ginta ad3 i wszystko było by fajnie gdyby sprzedawca mnie nie dobił i nie oferował po 4 dniu testów level a8 za 3.4 k i teraz pytam czy warto brać za tą cenę (mysle ze utarguje na 3.3) , slx w a6 dzialały miodzio nie wiem jak xt bedzie sie sprawował, nie mam żadnego porównania do hamulców w a8 bo ten model jest tylko na zamówienie i nie wiem jak będzie sie to spisywało razem ta tora , tora ze skokiem 120 w uni była beznadziejna w fullu jamisie działał całkiem ok ale to był full i tył tez pomagał zacnie czy warto dopłacać słono i brać a8 czy tez wersje light a6 czy kombinować i składać powolutku rower kombinowany z dobrym amorem i tarczami ale osprzętowo gorszym niż a8 ( czy jest aż taka różnica pomiędzy slx a xt ? korba to na pewno przepaść ale hamulce >? a6 vs a8 kupując a6 w jakiejkolwiek formie starczyło by jeszcze na porządną koszulkę i spodenki w a8 znowu trzeba będzie jechać w bawełnie na ten sezon , urodzinki to ja mam dopiero w listopadzie rowerek na maratony i wypady za miasto sprzedawca proponował jeszcze coś takiego za 3,5 (3.4 ) co wy na to http://www.jamisbike...ccomp_spec.html ale full strasznie bujał na asfalcie, stojąc na pedałach to już w ogóle FOrest POMP natomiast na trawce ) to się jechało jak po asfalcie w a6 vki help ....
Qamal Napisano 1 Czerwca 2010 Napisano 1 Czerwca 2010 z tego co pamietam rama w a6 i a8 jest ta sama tylko rozni sie kolorem. Roznicy w osprzecie az takich poteznych nie bedzie a jesli masz jezdzic w bawelnie to lepiej kupic tego a6. Nie wiem gdzie mieszkasz ale jesli na plaskim terenach to nie oplaca sie brac tarcz dla lansu. Przez zime uzbierasz na nowe porzadne kola z hamulcami i wymienisz. Z amorem dobry pomysl. Popraw linki bo zle sa skopiowane ;]
vandall Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Napisano 1 Czerwca 2010 nie mam pojęcia jak edytowac tą wiadomiasc wiec linki od góry http://www.mudserwis.com/rower-jamis-durango-szaro-bialy-2010-p-1104.html -amorek http://www.jamisbikes.com/usa/thebikes/fullsuspension/dakarxcr/10_dakarxccomp_spec.html to jest link 2 i 3 apropo tarcz te w a6 model 2010 dzialaly srednio ,hayesy i avidki elixiry w uni exp powiedzial bym z e zle ale pewnie nieodtarte albo co.Piękano tarcz odkrylem testując tego fula a jak kiedys sobie przypomnialem którys serwisant mowil "moim zdaniem najlepsze tarcze to deorki shimano kazdy latwo ustawi a i czesci tanie", klamka w hayesach chodzi dziwnie natomiast vki avidki byly super ale z czasem beda tracic jak to vki linka sie wyciagnie obrecz wytrze i kolo scentruje ale najtaniej wymienic na nowe wiec ponawiam pytanie czy odczuje faktycznie przesiadke z slx na xt i czy a8 warta jest 3.4 (3,3)gdyby faktycznie amorek dart 3 nie dalo by sie podciagnac pod rincona i trza brac a6 dysc
DonSerdel Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Hmm tutaj pojawi sie reklama Kross F7 (2008) w zblizonej cenie do A8, tez mozesz sobie porownac http://www.t-bike.pl/p/pl/r000005/kross+level+f7+2008.html?gclid=CM6Y_YnXgKICFQkUzAodqmBZ2g - F7
dobry Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 delikatnie ot: cube jest w windsporcie na Zakopiańskiej :-) ale pewnie taniej będzie wziąć mimo wszystko krossa. nie wiem czy będziesz w stanie poczuć różnicę między xt a slx. ja w tej chwili mam mix - części napędzające, tj - kaseta, łańcuch i korba są z grupy slx, a przerzucanie, tj przerzutki i manetki xt. Kolega ma korbę xt i miałem okazję na niej pojeździć (ale tylko circa 20 kilometrów, więc krótko) i właściwie to nie czułem różnicy. Natomiast hamulce i amortyzator to dwie najważniejsze rzeczy w rowerze moim zdaniem. Dodatkową zaletą tarczówek jest to, że błoto nie przeszkadza im zbytnio (w porównaniu do v-ek) i są niewrażliwe na wykrzywione koła :-)
vandall Napisano 2 Czerwca 2010 Autor Napisano 2 Czerwca 2010 Ten krossik f7 ma clakiem ciekawy osprzet za niezla cene, kolor wpadl mi w oko a ramka 17 moze byc ciut mala , nowe 18 sa wsam raz ok , kurcze nie mam jak sie przymiezyc do starych krosów ale druga sprawa czy ten full ma blokade tylniego amora ? widze tam jakas linke , na podjazdach mozn bylo by sobie zablokowac i miec hardtriala a fulla na zjazdach i dziury ,znaczy sie nasze polskie drogi widze tez tam linke do przedniego amora / to mozliwe zeby mial obie blokady na kierownicy ? troche poczytalem sobie o tej f7 i mam obawy co do tylniego zawieszenia na wahaczach - boje sie ze po 2 sezonach rozklepie sie to tak ze nie da sie z tym nic zrobic a ja szukam ramki na lata , juz nie rosne i chce miec cos ladnego i dopasowanego wiec jak a6 czy a8
vandall Napisano 3 Czerwca 2010 Autor Napisano 3 Czerwca 2010 dobra to na szybko a8 2009 czy full http://www.jamisbikes.com/usa/thebikes/fullsuspension/dakarxcr/10_dakarxccomp_spec.html cena identyczna opinie wywody mile widziane
Schwefel Napisano 4 Czerwca 2010 Napisano 4 Czerwca 2010 Na pewno nie ten Jamis bo BAR to marny damper a sam zawias bez Horsta mija się z celem. F7 to bardzo nietypowy bike, bo bliżej mu do softaila niż prawdziwego fulla ale na nizinach taki system zawiasu sprawdzi się. Osprzęt masz praktycznie kompletny, bo Reba to 2 klasy wyżej niż sprężynowa Tora no i ma blokadę z manetki, Ario też ma blokadę z manetki. Minus to symboliczny skok 50mm ale jeżeli rozważasz też hardtaila to lepsze to niż nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.