rav77 Napisano 31 Maja 2010 Napisano 31 Maja 2010 Witam ponownie Brać rowerową.Problem jak w temacie.Chciałem zmienić tarcze na przodzie i 2 śruby obok siebie nie trzymają.Wykręcają się ale nie można dociągnąć.Jak się domyślam pewnie nie wskazane jest jeżdżenie na 4 śrubach.Macie jakieś pomysły na naprawę?Może nakrętka z tyłu? Koła to fulcrum RM5,szkoda kupować nowych.Nie wiem jak jest z częściami zamiennymi w takich sytuacjach.Miał ktoś podobny problem? Będe wdzięczny za pomoc.
Dun Napisano 31 Maja 2010 Napisano 31 Maja 2010 jednorazowy motyw to podklejenie srub czerwonym locktitem, wzglednie wymiana piasty.
rav77 Napisano 31 Maja 2010 Autor Napisano 31 Maja 2010 Też się tak zastanawiałem,ale nie wiem czy będzie trzymać.Patent nielichy.
rav77 Napisano 31 Maja 2010 Autor Napisano 31 Maja 2010 No tak,ale to jest piasta na 24 szprychy.Da rade coś dobrać?
kipps Napisano 31 Maja 2010 Napisano 31 Maja 2010 A przegwintowanie większą narzynką i założenie większych śrub?
rav77 Napisano 31 Maja 2010 Autor Napisano 31 Maja 2010 To jest jakaś opcja.Gintownik m7 i może się uda.Nie wiem tylko jak z otworem w tarczy,ale zawsze można rozpiłować.
Przeor Napisano 31 Maja 2010 Napisano 31 Maja 2010 Nie narzynką tylko gwintownikiem jak już Kiepski pomysł, trzeba by było wiercić również w tarczy, co by otwór powiększyć. Jak nakrętka się z tyłu zmieści to zakładaj i bez żadnych problemów będziesz śmigał, wytrzymalsze niż rozwiązanie oryginalne.
rav77 Napisano 31 Maja 2010 Autor Napisano 31 Maja 2010 No właśnie Przeor,jak się zmieści...ciasno tam,ale faktycznie na logikę to mocniej chwyci niż w gwincie oryginalnym w alu.Taki był pierwotny plan.Dzięki za pomysły.Spróbuje powalczyć z BDC-Bike- są przedstawicielami Fulcrum,może co poradzą,jakieś zapasowe szpargały czy cuś
rav77 Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Napisano 1 Czerwca 2010 Się zmieściła nakrętka,nawet śruby dłuższej nie trzeba bylo szukać.Wygląda na to że będzie działać Dzieki za pomocne rady.Pozdro.
MichalK Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Lepsze serwisy wstawiają na miejsce uszkodzonych gwintów reperaturki, można się za tym rozejrzeć.
bobiik Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Ze swojej strony i ze wzgledu na bezpieczenstwo polecam system Recoil. System stworzony wlasnie do takich celow jak zerwany gwint.Polega on na tym iz gwintuje sie nowy gwint w miejsce starego ma on wieksza srednice.Pozniej w ten gwint wkreca sie specjalna sprezynke,ktora ma juz wymiary starego gwintu.Polecam
Przeor Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Przecież to jest przerost formy nad treścią Jak się nakrętka zmieściła to na pewno jest wytrzymalsze takie łączenie od oryginalnego. A poza tym widziałeś takie coś? Bo ja widziałem i osobiście tego używałem. To się kompletnie nie nadaje do hamulca, no chyba, że teściowej chcemy rower pożyczyć
rav77 Napisano 2 Czerwca 2010 Autor Napisano 2 Czerwca 2010 Spoko,słyszałem o takich patentach,ale nakrętki trzymają jak diabli.Powinno być dobrze.
bobiik Napisano 2 Czerwca 2010 Napisano 2 Czerwca 2010 Przecież to jest przerost formy nad treścią Jak się nakrętka zmieściła to na pewno jest wytrzymalsze takie łączenie od oryginalnego. A poza tym widziałeś takie coś? Bo ja widziałem i osobiście tego używałem. To się kompletnie nie nadaje do hamulca, no chyba, że teściowej chcemy rower pożyczyć Osobiscie uzywam takiego patentu i jestem bardzo zadowolony.Nic sie nie dzieje i wszystko trzyma ze hej.Najwazniejsze ze jest bezpieczne.
jasskulainen Napisano 1 Czerwca 2011 Napisano 1 Czerwca 2011 witam. tez mam problem z jednym gwintem w kole fulcrum red metal 5. rowniez kolo przednie moglbys zapodac fotke jak to wyglada ? jaka dobrales nakretke ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.