Skocz do zawartości

[amortyzator] RST Gila TnL 100mm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie !

Z uwagi na żałosną prace mojego amortyzatora(RST Gila 100mm TnL) i brak funduszy na kupno nowego postanowilem spróbować naprawy : )

Znalazlem w necie instrukcje złożeniową i mam zamiar rozlozyc amortyzator według niej i go poprawnie po przeczyszczeniu,nasmarowaniu,złożyc :) Chciałem dodać ze jestem laikiem jesli o to chodzi, wiec nie do konca wiem jak się za to zabrać : ) Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś mi opisał krop po kroku,przynajmniej początkową faze jak zacząc go rozpierać,na co uważać,na co zwrócic uwage itp...

A teraz drugie pytanko,czy można obciąc(np. kątówka) te takie"rogi" z piwotami do V-brakee ? Posiadam tarczówki,idosc mnie one denerwują ; ) Jesli sie nie da ich usunąc - trudno,wytrzymam,ale jak sie da to dlaczego nie? : )

Z góry dziekuje każdemu za pomoc, mam nadzieje że ktoś mi wytłumaczy conieco na ten tamat :)

Pozdrawiam serdecznie,Marcin