Skocz do zawartości

[reklamacja]Czy można wysłać tylko część,czy cały rower do naprawy gwarancyjnej ?


Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem rok temu rower w sklepie internetowym.

"Strzelił" mi suport.

Chce go odesłać do naprawy gwarancyjnej żeby go wymienili na nowy.[tego się chyba nie naprawia]

Sklep jest oddalony powiedzmy hmmm 500 km odemnie.

Jak dla mnie logiczne jest,że wysyłka całego roweru mija się z celem i po demontażu suportu wysłałbym tylko tą część.

 

Miał już Ktoś taki przypadek ?

Można tak?

Sklep uzna reklamację,nie uzna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny sposób żeby się dowiedzieć, czy możesz wysłać sam suport to zadzwonić do nich i się zapytać, możesz też przeczytać warunki gwarancji tam to też powinno być opisane, bo gdybyś np. wysłał im tylko suport mogliby powiedzieć że uszkodzenie powstało w wyniku złego demontażu, lub coś w tym guście jeżeli to jest jakiś tani suport to nie wiem czy nie prościej i taniej byłoby wymienić go we własnym zakresie, niż bawić się w wysyłkę, czekać na ich odpowiedź, znów wysyłka dobrego suportu i montaż, bo możliwe jest, że za wysyłkę to Ty będziesz musiał zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,wystarczy jak przyślę sam suport.

....

Dziś z rana poleciała paczka.

Już padły pytania "ile ma przejechane,czy jeździłem w wodzie,kerszer itd"

Nic z tych rzeczy na szczęście...

Czekam na odpowiedź.

Być może[w czym mam wielką nadzieję]przyjedzie do mnie wymieniona część na nową.

W końcu roczny rower,a tu bym miał z własnej kieszeni płacić za część która powinna wytrzymać o wiele dłużej byłoby bezsensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...