Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zawsze można zmienić nick:P Nie wiem jak w tym roku ale w 2009 Kellys miał świetną ewolucję sprzedaży w stosunku do lat poprzednich, zobaczymy czy (na przykładzie mojego sklepu) klienci wciąż będą woleli dopłacać za markę czy wybiorą produkty konkurencji w lepszej cenie na lepszym osprzęcie.

Napisano
Po co do roweru na osprzęcie alivio/acera wsadzili jakiegokolwiek Foxa ?

Przeca tam jest XT z tyłu czyli napęd XT :) Nie pamiętasz jak było z Krossami, wsadzili przerzutkę XT i od razy był dumny dopisek A2 XT :icon_wink:

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Solidną dawkę nowości na 2011 zaprezentowanych na targach Eurobike, zamieściliśmy w ostatnich artykułach na e-bikerzone.com, dokąd zapraszam. Są tam i nowe rowery Cube (genialne malowanie), jak i nowości z Gore, Formuli, Morgawa, który w końcu zaprezentował doskonałe siodła i wiele innych. W najbliższym czasie zaczniemy omówienia wszystkich nowości z targów w szczegółach

 

pozdrawiam

 

Paweł

Edytowane przez ebikerzone
  • Mod Team
Napisano

Ostatnio można zauważyć karbonowe kombo mostek-kiera, sztyca-siodło teraz hope poszedł dalej i robią(planują) piasta- kaseta

 

http://www.singletrackworld.com/2010/09/eurobike-hopes-new-xx-beater/

 

 

Swoją drogą w rodzimym kraju powstało coś co w sumie ciężko opisać...

 

http://img210.imageshack.us/img210/8941/28302906.jpg

http://img248.imageshack.us/img248/7060/21369246.jpg

http://img820.imageshack.us/img820/1372/93989866.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/426/57336143.jpg

 

http://www.bohacztechnology.com/pl/produkty.html Piasta na samym dole

 

O ile temat tej piasty i samej konstrukcji jest ciekawy o tyle konwencjonalną metodą można uzyskać lepszy wynik http://www.cyclingtechblog.com/2010/08/28/dash-hub-teaser-98-gram-rear-hub/

Napisano

Nie wroze przyszlosci temu rozwiazaniu, ograniczony wybor piast, tzn zaden wybor i do tego 5 alu koronek.

Patrzac na ich budowe (wiem, to jest projekt) nie maja prawa zmieniac biegow.

Napisano

Z tym się ciężko nie zgodzić, wybór żaden, pomijając już polskie warunki finansowe. Ale co do jakości zmiany biegów nie byłbym taki pewien - ciekawe co być powiedział na wolnobieg mający 25 lat u mnie w Peugeocie - przerzuca jak Alivio po 1000 km, a ma ich nakręcone na pewno sporo więcej, do tego wygląda jakby w ogóle zmiana biegów nie była możliwa.

Napisano

Katalog Suntour'a na 2011.

 

Ciekawe jak będą się sprawowały amorki - nowy Raidon, Xcr i Duro bez anody.

Nieźle wygląda damper DuroLux - ładny kolor, ale sukcesu w tym segmencie nie wróżę :)

Korby to raczej ciekawostka, bo wyższych modeli nie można nigdy dostać w PL :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...