1415chris Napisano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 Klamka hamulca to chyba jedyna gwiazdka tej premiery, wreszcie to bedzie jakos wygladac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lextalionis Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 No to ja należe do opozycji Ta klamka wygląda fatalnie... No ale są gusty i guściki... Ogólnie Shimano nie popisało się z nowościami, więc nadal czekam na ceny SRAM'a X-0 i X-9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Więcej fotek Scotta Scale: http://reviews.mtbr....arbon-hardtail/ Tak tak ktokolwiek sie za tym kryje planuje 'globalne' wejscie na rynek, tylko nie jestem pewny czy ten ktos nie stracil rachuby czasu bo od 2001 to jednak troche czasu uplynelo, i lansowanie nowej marki produktem ktory jednak nalezy juz do schylkowych raczej dobrze nie wrozy. Moze nastepne propozycje beda interesujace i na miare czasu. Ten cały BT to strzał w kolano. Hamulce może i lekkie ale wykonanie będzie kosztowne, oj bardzo. Szanowny Pan Paweł B. zapewniał, że Jego projekty nie zakończą się na V-brek'ach ale ma zamiar podbić rynek amortyzatorów. Jeśli 9lat zajęła mu produkcja prototypowych klamek to amortyzatora możemy się spodziewać w następnym wcieleniu... . BTW. Abstrahując od poważnych zamiarów... ciekawe kto się skusi jako pierwszy by przetestować te luksusowe cuda. Edytowane 28 Czerwca 2010 przez ukaniex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 patrzę na nowego scotta scale i mam banana na twarzy bynajmniej nie z radości podziwiania tego cudu. wypiję toast piwny za pomysłowość tego zacisku podsiodłowego. scott z pewnością przygotował już kontenery nowych zacisków i równie wiele kontenerów ram oraz sztyc. patrzę obecnie w mojej pracy na typ klienta zamierzającego się na takie rowerki; znawcy tematu to nie jest niestety większość nabywców, większość stanową ci którym sie rower podoba ale o jego eksploatacji pojęcia nie maja. to taki nasz kowalski, tylko z grubym portfelem, którego stać na zakup zabawki. taki oto kowalski jeździ takim oto rowerem po bułki, na niedzielną wycieczkę z rodziną, albo zapierdziela nim codziennie do roboty; rower kowalskiego ma jeździć a nie być obiektem specjalnej troski, której taki jak ten scott niewątpliwie wymaga. przęciętny kowalski pojecia nie ma o pompowaniu amortyzatorów, kół, smarowaniu łańcucha i rozsądnym dozowaniu siły, której uzyje przy zamykaniu zacisku sztycy. przeciętny kowalski jeździ na blokadzie albo pompuje amortyzator na beton żeby mu się boże broń w mieście nie kiwał psujac asfaltowe sprinty. przeciętny kowalski zażyna kloce do nośnych blach frezując obręcze aż zrobią się dwie albo rzeźbiąc w tarczach hamulcowych. przeciętny kowalski przyprowadza zapierdzielony rower z rudym łańcuchem bo mu sie od centry już koło w ramie nie mieści i cierpiący z powodu piszczenia łancucha mechanik moczy go jakimś smarowidłem nie trzymajac się tego czego chciał na przeglądzie klient... gratuluję firmie scott pomysłowości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 Spesh 2011 http://www.bikeradar.com/news/article/specialized-2011-mountain-bike-epic-camber-and-more-26771 epic 29-er! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lextalionis Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 (edytowane) Świetnie wyglądają te koła z 1/4 szprych na czerwono HT S-Works rządzi Edytowane 1 Lipca 2010 przez Lextalionis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 Piękną ma linię ta rama. Malowanie jednak remizą mi trąci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lextalionis Napisano 12 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2010 Wagi gratów od Shimano na 2011, tylko SLX i XT http://www.rowerowawaga.pl/index.php?d=szukaj&fraza=2011&sk=1&s=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarbla Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Z krajowego podwórka: nowa rama węglowa Mbike Ultimate o masie ~1100g. http://cqc.pl/qpnqss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Rama ladine sie prezentuje, orientacyjna waga zapewne dla rozmiaru S. Jak juz zdecydowali sie na zmienna srednice glowki ramy to wypadaloby rowniez zadbac o mocowanie PM i nie jestem pewny co do suportu ale nie jest to zaden z OS standardow. No i ta zintegrowana sztyca, chyba to nie jest dobry pomysl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 ja pierdziele 3x10?za 5 lat bedzie 5x12 :/ i specjalna instrukcja obsługi na kierownicy do ogarniania w który przycisk kliknąć, żeby nie wybuchło:/ Myślę, że takiego problemu nie będzie, bo jak elektryczne siłowniczki w przerzutkach sprawdzą się w terenie, to pewnie skombinują to tak, że po prostu będziesz manetką mówił wyżej/niżej i napęd będzie sam zmieniał z przodu i z tyłu tak, jak należy, by nie było przekosów itd. Albo tak, jak dotąd oddzielna manetka dla przodu i tyłu. Oba rozwiazania są sensowne. Ja mam napęd 22/32/44 i kasetę 32-11 i jeśli o dół chodzi o miękkie, to spokojnie starcza, a nawet 28 mogłoby być na kasecie. Za to na drugim i trzecim blacie mogłoby być nieco wiecej ząbków, bo na płaskich, szybkich zjazdach nie idzie wykręcić więcej, jak 60km/h A co do 2:10, to jestem sceptyczny. Już 9rz, to jest dużo. Nie wiem, czy takie 10rz skąpane błotem, będzie nadal chodziło idealnie Za to, 2 blaty byłyby ok, ale 38, to za mało ząbków. Ja bym obydwie tarcze nieco powiększył i byłoby dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GozDD Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 W SRAM-ie jest chyba opcja 30-45T a to już całkiem sensowny wybór. Faktycznie przy 4:1 ciężko osiągnąć prędkość powyżej 60km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Czy sensowny wybor, chyba nie do konca, zupelnie nie widze takich przelozen na wyscigach xc, 45 watpie zebys zapial chociaz raz. Taki zestaw moglby sie sprawdzic wylacznie na plaskich maratonach ale i tu 45 to sporo za duzo IMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Ja mam napęd 22/32/44 i kasetę 32-11 i jeśli o dół chodzi o miękkie, to spokojnie starcza, a nawet 28 mogłoby być na kasecie. Za to na drugim i trzecim blacie mogłoby być nieco wiecej ząbków, bo na płaskich, szybkich zjazdach nie idzie wykręcić więcej, jak 60km/h To słabo kręcisz, bo ja na takim zestawie osiągnąłem dzisiaj 73,64 km/h. Powodzenia w kręceniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Taellih85 Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Jak dla mnie to optimum jest zestaw 26 lub 28/42 i kaseta 11/36 (albo jak ktoś woli 9 rzędów to polecam Deorkę 12/36) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Tez dochodze do podobnego wniosku, czasami mi brakuje paru zabkow z przodu, teraz mam 26/40 i bede zmienial na 42, tyl obowiazkowo 11-34, czy 36 hmm nie jestem przekonany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gildur Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Scott Scale 2011, obrazki z wszystkimi modelami: http://www.thaimtb.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=211838 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GozDD Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 Napisałem gdzieś się nie da? - no właśnie 44T wykorzystuje bardzo często to czemu niby nie 45T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 To sprobuj pojezdzic na 38t w terenie nieco bardziej pofaldowanym niz powierzchnia stolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Taellih85 Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 Są ludzie, którzy jeżdżą zdecydowanie siłowo i dla nich jest wariant 30/45 oraz ci, którzy lubią sobie pokręcić i dla nich jest 26/39. Ale moim zdaniem jest bardzo dużo podjazdów na które nie wjedzie się przy 30/45 nawet z kasetą 36. Optymalny wariant dla mnie to 28/42 i kaseta 36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GozDD Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 Jak przedmówca zauważył są ludzie jeżdżący z małą kadencją i są tacy którzy wolą dużą kadencję. Ja zdecydowanie należę do tych pierwszych. Dlatego ciężko jest dla mnie osiągnąć powyżej 60km/h na wspomnianym zestawie 44/11. Z tego samego powodu na podjazdach spokojnie wystarczy mi 22/30. Częściej zdarza się, że opony tracą przyczepność niż mi braknie pary w nogach. Ale proponuje skończyć już tą dyskusje, bo robi się "mały" OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikrap1 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Pawel1315, Moi koledzy na asfaltowych zjazdach przekraczali 100km/h na takim napędzie, ale ja mówię o normalnym kręceniu, że powyżej 60km/h już kadencja jest bardzo nie optymalna Innymi słowy trzeba mielić korbami, a nie każdy lubi wysokie kadencje. Dla mnie ideałem jest jakieś 75-80rpm. Nie jestem chomikiem, jak ty i tak szybko nóżkami przebierać nie umiem Z resztą 10km/h, to nieduża różnica, może akurat miałeś lepszą górkę Ale chyba przyznasz, że jak by się chciało szybciej, to większe przełożenie by się przydało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Panowie konczymy te dysputy i wracamy do tematu nowosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lextalionis Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 W bikestacji.pl i bikecenter.pl można już zakupić niektóre produkty z grupy XT Dyna-Sys, mn. przerzutki, manetki i korby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryke Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Nowości Cube na 2011 http://www.bikeradar.com/news/article/cube-2011-new-trail-bikes-hardtails-and-freeride-rig-27295 Super się prezentuje carbon'owy sztywniak oraz fajnie, że odnawiają całą linię AMS'ów - przydało im to się. Chciałbym tylko zobaczyć jak wyszła im aluminiowa 100'tka AMS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi