Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szczerze mowiac to myslalem ze sh wysili sie bardziej, nie zapowiada to dobrze grupie xtr...

 

Rezultat jest taki ze z tylu 10 z 36t, przod mala zebatka zmieniona z 22 na 24, srednia pozostaje 32 i blat zmniejszony do 42.

Najnizsze przelozenie jest ciut twardsze od 22/34 a najwyzsze przelozenia wolniejsze od 44/11.

 

A ten 'dyna-sys' to nic innego jak tylko proba wcisniecia ludziom 'nowosci' ktora praktycznie jest krokiem w tyl.

Napisano

Ponad 330g dla kasety prawie topowej grupy to jednak sporo za dużo :) Choćby miała i 12 koronek...

Jest z czego wycinać w przyszłych modelach :)

Póki co zostaję przy 9sp, niech inni przetestują wytrzymałość tego rozwiązania.

Napisano

ja pierdziele 3x10?

za 5 lat bedzie 5x12 :/ i specjalna instrukcja obsługi na kierownicy do ogarniania w który przycisk kliknąć, żeby nie wybuchło:/

Napisano

W kilku polskich sklepach od jakiegoś czasu jest dostępna reba 2011.

Co ciekawe, poza tymi polskimi sklepami nigdzie tego modelu nie ma.

Znalazłem tutaj fotki nowej reby i o ile rura sterowa jest złota tak jak w tej z polski, to naklejki są zupełnie inne - ta z polskich sklepów ma takie jak model 2010 tylko że szare. Podejrzana sprawa :)

Napisano

36 na kasecie? wg mnie troche nieporozumienie.

Osobiscie 32 wrzucam tylko podczas ustawiania tylnej przerzutki.

 

gdyby zostawiono 32, a wsadzono cos posredniego blizej 11 byloby ciekawiej.

Napisano

Dokładnie, według mnie 2x10 jest najbardziej sensowne. Ogólnie i tak blatu za bardzo w górzystym terenie się nie używa, a taka kombinacja na przód przykładowo 22/36t i tył 11-34t by mnie zadowalała. Jak Shimano nie wypuści jakiejś dobrej korby na dwa rzędy, to trzeba będzie wybierać z Srama/Truvativ'a.

Napisano

Jak w xt korba bedzie tylko triple (wg zapowiedzi) tak w xtr bedzie do wyboru double lub triple.

 

XTR 2011

 

2011xtrf.jpg

 

Lista nowych komponentow XTR, XT, SLX

 

attachmentoz.jpg

Napisano

Jedyne co mnie interesuje to waga i cena kaset 11-34 i 36 w porownaniu do srama, czy sh 'da rade' :thumbsup:

Bo jak dotad ten element mieli bardziej dopracowany niz konkurencja. W czerwcu maja sie objawic z cala grupa.

 

A jak bedzie lipa to trzeba bedzie zaczac zbierac na srama ;)

Napisano

Oho, ta korba XTR piękna. Ale pewnie i tak mnie nie będzie stać. Jeśli chodzi o nietypową ilość biegów to mi strasznie spodobała się wizja 2x10 w Sramie X7. Lubię jeździć z wysoką kadencją więc blatu praktycznie nie używam - a już tym bardziej w górach. Zatem chyba pozostanę wierny koncernowi SRAMa i pewnego dnia przejdę z x7 na nowe x7.

Napisano

Akurat w lipcu planuję wymianę przedniej zmieniarki. Może dam szansę nowej XTR. O ile nie bedzie cięższa od dotychczasowej sprawdzonej dziewięćsetsiedemdziesiątki.

Napisano

Nic tylko byc trendy i przesiadka na 2x9-10 i zmieniarka dura ace.

 

Co do napedu to 2x... jest naprawde rewelacyjnym rozwiazaniem i tu widze przyszlosc, sam 2-gi sezon na takowym jezdze i nie widze mozliwosci powrotu do 3x...

Napisano

nowym trendem i coraz popularniejszym są komponenty w róznych kolorach. xtr ze swoim oklepanym srebrnym wygląda biednie i zabytkowo. japońce - złodzieje innowacji - kompletnie śpią i to ich będzie kosztować znaczny segment rynku. jestem pewien, że w najwyzszych modelach rowerów firmy umieszczą to co kolorystycznie zgra się z ogólną koncepcją danego modelu - tym bardziej że fsa/race face/sram mają w ofercie topowe części w wielu kolorach. jakość shimano też juz nie jest lepsza na tyle, by xtr był ponad resztę.

czasy że szary kojarzyło się z szarą eminencją już bezpowrotnie minęły.

uwaząm ze do kaset 10sp powinny być korby z dwoma/trzema tarczami - niech ludzie wybiorą co im pasuje.

 

kompletnym nieporozumieniem są też wg mnie "systemy zintegrowane", czyli rozwiązania w stylu dual controli czy tarczówki wyłącznie w systemie cl. na szczeście shimano zrozumiało że są ludzie którzy kochają ich manetki a niekoniecznie hamulce albo że ktoś lubi tarcze na pająku ale niekoniecznie musi chcieć takie na center locka. wiele osob odetchneło z ulgą gdy wróciły osobne cyngle shimano czy pojawiły sie tarcze shimano znowu na 6 śrub.

Napisano

Co do błędów to Sram też je robi i nie odpowiada na potrzeby rynku już drugi sezon. Co gorsze nie chodzi o kolorowe komponenty tylko o zaprzestanie rozwoju jednego z pośród ich flagowych produktów. Mowa o gripach, sporo ludzi chciało by je zobaczyć w ich nowym systemie 2x10. Sam mam nadzieję, że się opamiętają bo nie za bardzo lubię normalne manetki.

Napisano

Waga XT akurat mnie nie dziwi. XT z założenia ma być grupą średnią/wyższą o ponad przeciętnej trwałości. Odchudzonym sprzętem typu Race jest XTR i to jest produkt odchudzany.

 

Jeżeli chodzi o wizerunek XTR 2011 to dla mnie masakra. Jeżeli to ma być old schol to im się udało. Tylko dlaczego nawiązują do grup w stylu acera X.

 

Faktycznie brakuje mi tematu gripshiftów i całkowicie nie zrozumiałe jest odejście od tego typu manetek.

Napisano

Nic tylko byc trendy i przesiadka na 2x9-10 i zmieniarka dura ace.

 

Co do napedu to 2x... jest naprawde rewelacyjnym rozwiazaniem i tu widze przyszlosc, sam 2-gi sezon na takowym jezdze i nie widze mozliwosci powrotu do 3x...

 

Sam uzywam takiego napedu, a zamiast 3 blatu mam rockring. Na korbie mam blaty 24 i 36. Pod wieksze podjazdy i tak pcham rower bo ciezki jest.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...