toivlas Napisano 24 Maja 2010 Napisano 24 Maja 2010 Pytam na przyszłość, jak przeserwisować tego amora? na stronie producenta nie ma szczegółów...
1415chris Napisano 24 Maja 2010 Napisano 24 Maja 2010 Nie wroze ci powodzenia z tym pytaniem, ja juz zaczalem pytac na forach o servis durina i jak na razie cisza, strona magury to kompletna wiocha Chyba trzeba bedzie metoda odkrywcy...
blair7 Napisano 24 Maja 2010 Napisano 24 Maja 2010 Gdybyscie byli z okolic Nowego Sącza, to chetnie z bratem podjolbym sie tego zadania, ogolnie wszystkie amorki jakie rozkrecalismy sa niemal identycznie zbydowane (zalezy czy sprezyna stalowa czy pow.), a uszczelki mozna kupic w sklepach z łozyskami i paskami lub zamowic na wymiar. Olej do kupienia niemal w kazdym rowerowym lub w salonach motocyklowych.
toivlas Napisano 24 Maja 2010 Autor Napisano 24 Maja 2010 Uszczelki oleje to nie problem, ja też wiele już amorów rozbierałem, ale trzeba uważać na szczegóły, takie jak śruba w dolnych goleniach, np Manitou (R7 itp) ma tam lewy gwint a śruby daje alu, jeden zły ruch i jest DUŻY problem, a jest w Magurze? tego właśnie nie wiadomo, metoda odkrywcy może być destruktywna.. 1415chris jak zaczniesz coś w Durinie grzebać to daj znać. btw. ile go używasz, jak się sprawdza? ja nie mam go długo.
Moskit Napisano 24 Maja 2010 Napisano 24 Maja 2010 Zawsze coś mnie ciągło w strone amorów Magury. W tym roku nie szykuje wymiany, ale na przyszły całkiem możliwe, że któryś wezmę na celownik. http://www.magura.com/uploads/media/downloads/suspension2000_E.pdf - strona 37 Durin Race rozebrany na czynniki pierwsze http://www.magura.com/uploads/media/downloads/Wartungsanleitung_FG_2009D.pdf niestety niemieckiego ich nieznaju
1415chris Napisano 25 Maja 2010 Napisano 25 Maja 2010 @ Moskit dzieki Co prawda to nie video serwisu ze strony foxa ale zawsze cos. 'To' po niemiecku to jak wyciagnac dolne lagi i dostac sie do komor powietrznych, do tego tabela z ilosciami plynow i mozna sobie dac rade. Nie moglem tego wczesniej znalezc bo jest to dostepne tylko w wersji niemieckiej @ toivlas uzywam go (SL) od poczatku tego sezonu i jak na razie jestem bardzo zadowolony, cos wiecej na ten temat pisalem w temacie 'pronghorn'. Duzy serwis bede mu robil chyba pod koniec sezonu, w miedzy czasie zrobie maly, czyszczenie i nawilzenie uszczelek i dolanie oleju, ten zabieg staram sie popelniac 2-3 razy w ciagu sezonu, daje to spora gwarancje ze amor pozostanie czysty i 'peace of mind'
1415chris Napisano 25 Maja 2010 Napisano 25 Maja 2010 Dla zainteresowanych na stronie magury video z procedura malego serwisu. Mozna to znalezc wybierajac dany amortyzator z oferty i klikajac na 'videos'. Kilka uwag: 1. Jest to latwiejsze niz w foxie, a myslalem ze latwiej sie nie da... 2. Ludzie z foxa wykazuja sie jednak wieksza inteligencja 3. Helmut nic nie mowi przed zabraniem sie do akcji o dokladnym wyczyszczeniu uszczelek z zewnatrz 4. Helmut tylko czysci papierem uszczelki w tym kurzowe bez ich wyciagania i nasaczania Te dwa ostatnie punkty prosze potraktowac jako dodatek do magurowych filmikow
Moskit Napisano 31 Maja 2010 Napisano 31 Maja 2010 Od razu zaznaczm, że w mojej opinii wszystko można połamać i taki pojedyńczy przypadek o niczym nie świadczy. Czy znacie jakieś inne przypadki połamania Durina? Wiem, że Magura przeprowadza akcje wymiany Durina ze względu na wadliwe wykonanie.
TowarzyszT Napisano 10 Lipca 2010 Napisano 10 Lipca 2010 niestety muszę powiedzieć że złamałem Durina Race 100... pękły obie podkowy niestety. Mimo to nie zrażam się do tego amortyzatora bo na niczym lepszym nie jeździłem. Muszę dodać że nie fiknąłem na nim ani razu więc nie złamał się od "dzwona". Mimo pęknięcia obu podków ukończyłem maraton, jechałem jakieś 20km z tym defektem nie wiedząc o nim, dowiedziałem sie na mecie... na szczęście stosuję ciężkie zacisk XT który wytrzymał naprężenia (strach pomyśleć co by było np. z KCNC lub innym karbonowym badziewiem). Amor niedawno pojechał do Legionowa do gości z Meridy i teraz czekam na decyzję w sprawie wymiany na nowy. pozdrawiam
1415chris Napisano 10 Lipca 2010 Napisano 10 Lipca 2010 Z ktorego roku byl ten Durin, Magura oglaszala recall dla tego modelu: Durin Race 80/100 (MD 80R, MD 100R). http://www.service.magura.com/en/register.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.