maciekb Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Witam Obserwuje allegro od jakiegoś czasu. Coraz to nowe rowery wpadają na moją listę obserwowanych aukcji. Obecnie przyglądam się TAKIEJ SZOSIE. Nie jest to najmłodsza konstrukcja. Sprzedający pisał mi że to shimano 105 pochodzi z roku 2000. Nie znam się na częsciach, o przebieg roweru nie ma co pytać bo koleś jak widać jest jakimś dealerem sprowadzającym rowery z zaranicy, powiedzcie czy po 10 latach 'normalnej' jazdy, napęd będzie mocno nadwyrężony? cena raczej nie pójdzie za wysoko w górę, kilka dni temu dużo nowszy cannondale CAAD 4 na ultegrze poszedł za 1400 zł. Co lepsze, 10 letnia 105 czy na przykład pięcioletnia sora? Kasy mam nie dużo ponad 1000 zł więc raczej nie będe mógł w najbliższym czasie części wymieniać. pozdrawiam, Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elberet Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 w szosie się niebardzo zużywają części, więc spokojnie. 3 blaty z przodu to tak się patrzy na to, że albo jesteś amator turysta albo masz alpy pod blokiem (stromo w sensie).ale tym się nie stresuj. generalnie uwielbiam szosowe i torowe cannony, ale ten jest super bo lakier nie wytarty ani klocki ani obręcze ani zęby. za tą warto.porządny rower z powiewem oldskulu (nawet nie chodzi o antyczność osprzętu tylko o mostek fajkę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madek Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 To jest rama z lat 90', ale osprzęt faktycznie wygląda na nowszy. Napęd wydaje sie w dobrym stanie, ale ciezko to dokladnie ocenic po zdjeciach. Moim zdaniem jeśli stan jest faktycznie tak dobry to warto, solidna rama i napęd to podstawa, a tutaj nie ma sie do czego przyczepić pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...