Skocz do zawartości

[wymiana napędu] Hexagon V7 - manetki, przerzutki tył+przód, kaseta, tylne koło


krzysio3miasto

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

Dziś postanowiłem odświeżyć mojego Kross Hexagon V7 czyli wymiana napędu a dokładniej: manetki, przerzutki tył+przód, kaseta oraz tylne koło ewentualnie korba lecz w niedalekiej przyszłości. Wymiana spowodowana ze względu wieku (5lat) oraz zużycia (łańcuch przeskakuje, ześlizguje się na kasecie) Dysponuję około 500 zł zależy mi przede wszystkim na 9 przełożeniach i na w miarę dobrej jakości co do ceny. Poprosiłbym o rady jaką

konfigurację zakupić gdyż nie mam o tym pojęcia a zamontować bym raczej na pewno dał radę :) Rower typowo szosowy do dynamicznej jazdy. Pozdrówka ;]

k09.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Dziś postanowiłem odświeżyć mojego Kross Hexagon V7 czyli wymiana napędu a dokładniej: manetki, przerzutki tył+przód, kaseta oraz tylne koło ewentualnie korba lecz w niedalekiej przyszłości. Wymiana spowodowana ze względu wieku (5lat) oraz zużycia (łańcuch przeskakuje, ześlizguje się na kasecie) Dysponuję około 500 zł zależy mi przede wszystkim na 9 przełożeniach i na w miarę dobrej jakości co do ceny. Poprosiłbym o rady jaką

konfigurację zakupić gdyż nie mam o tym pojęcia a zamontować bym raczej na pewno dał radę ;) Rower typowo szosowy do dynamicznej jazdy. Pozdrówka ;]

k09.jpg

 

 

 

Nikt nie pomoże? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dosyć gruntowną i siłą rzeczy kosztowną operację chcesz się zdecydować. Przemyśl, czy jest sens dokładać to tego roweru.

Sam spójrz. Gdybyś wymienił wspomniane przez Ciebie podzespoły przykładowo na Deore (manetki, przerzutki tył+przód, kaseta, łańcuch, ew. korba) do tego jakieś przyzwoite tylne koło to wyjdzie na to, że zapłacisz za wszystko niemal tyle ile jest wart ten Twój Hexagon v7 (w sensie nowy).

A z autopsji i osobistych obserwacji mogę Ci powiedzieć, że do tej klasy roweru będziesz dokładał i dokładał i tak w nieskończoność. Tzn. nie zupełnie w nieskończoność, bo stanęłoby pewnie na tym, że z Hexagona po jakimś czasie zostałaby tylko rama i kierownica. Reszta byłaby nowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dosyć gruntowną i siłą rzeczy kosztowną operację chcesz się zdecydować. Przemyśl, czy jest sens dokładać to tego roweru.

Sam spójrz. Gdybyś wymienił wspomniane przez Ciebie podzespoły przykładowo na Deore (manetki, przerzutki tył+przód, kaseta, łańcuch, ew. korba) do tego jakieś przyzwoite tylne koło to wyjdzie na to, że zapłacisz za wszystko niemal tyle ile jest wart ten Twój Hexagon v7 (w sensie nowy).

A z autopsji i osobistych obserwacji mogę Ci powiedzieć, że do tej klasy roweru będziesz dokładał i dokładał i tak w nieskończoność. Tzn. nie zupełnie w nieskończoność, bo stanęłoby pewnie na tym, że z Hexagona po jakimś czasie zostałaby tylko rama i kierownica. Reszta byłaby nowa :)

 

 

Dokładnie o to chodzi, nie mam zamiaru kupować nowego roweru gdyż po co mi następny w garażu. Proszę o propozycje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, ostatnio robiłem podobną operację i kupiłem:

 

przerzutkę tylną Shimano M662 SLX Shadow SGS

klamkomanetki najprostsze Deore

kasetę Shimano HG50 Deore 11-34 9b

łańcuch Sram PC951

do tego dodałem sobie hamulce Avida SD3 i wyszło mnie to w sumie jakieś 430 zł

 

W swoim rowerku miałem wcześniej wolnobieg, musiałem więc kupić koła - zainwestowałem 200 zł w kółeczka na piastach Novatecha (trochę tego jest na allegro).

 

Póki co zestaw sprawuje się dużo lepiej, niż stara Acerka, choć ze względu na powódź, jaką mamy w Krakowie, nie było mi jeszcze dane przejechać się gdzieś dalej, w teren ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...