Slax Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Witam, potrzebuję waszej opini w sprawie doboru hamulców do roweru. Jestem amatorem, z rowerami mam do czynienia 1-2 razy w tygodniu i jeżdzę zwykle kilka kilometrów po mieście. Żadko w jakąś dłuższą trase. Jestem zmuszony wymienić moje hamulce na nowe. Zdecydowałem się na v-brakei ze względu na ich stosunkowo niską cene. Potrzebuje hamulców "zby tylko hamowały". Nie muszą być one jakoś super dobre, odrazu mówie ze zależy mi na jak najmniejszej cenie. Przeglądając allegro moją uwage zwróciło kilka aukcji: http://www.allegro.pl/item1042047231_zestaw_czarny_alu_alhonga_lx_na_caly_rower.html http://www.allegro.pl/item1026413135_hamulce_v_brake_shimano_deore_br_m590_fajka.html http://www.allegro.pl/item1029882309_hamulec_v_brake_shimano_deore_lx.html Dodam że potrzebuję tylko hamulców na tylne koło. Prosze o opinie. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HOMER Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Ja miałem Shimano Alivio Shimano I byłem z nich bardzo zadowolony. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek10 Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 ja bym wybieral miedzy Deore a Deore LX. konstrukcyjnie sa niemal identyczne roznica jest w wadze na korzysc Lx. Wybierz sobie te ktore bardziej Ci sie podobaja bo roznicy w hamowaniu nie bedzie. gdyby bylo porownanie Lx z XT to juz jest inna konstrukcja a tak ja sie skalaniam do lx. Stosunkowo lekkie solidne hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slax Napisano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Jeśli ktoś ma jakieś inne propozycje to jestem na nie otwarty. To co napisałem w pierwszym poście to tylko to co mnie zainteresowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...