Skocz do zawartości

[rower] Duży człowiek z dzieckiem na foteliku z tyłu.

TATA2808

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Wszystkich,

Proszę o opinie w doborze roweru, mam dosyć specyficzne gabaryty więc Wasza opinia będzie dla mnie bardzo cenna. Nie znam się na osprzęcie, będę kupował rower raczej "kompaktowo". Teraz parę słów w czym rzecz

Ja:

- 193 cm

- 107 kg

Wymagania: rower musi być w sylwetce nie przygarbionej (mój kręgosłup nie lubi czegoś takiego, mam górala i niestety nie jest mi pisany)

Z tyłu dziecko:

- 15 kg - oczywiście z tendencją wzrostową

- fotelik mocowany na dówch sztycach wciskanych w "pudełko" przyczepione do ramy.

Jak jeżdżę:

Oczywiście nie będę zawsze jeździł z dzieckiem. Jesli rodzinnie to ścieżki rowerowem lekkie szutry ale głównie asfalt i kostka.

Jeśli sam, to trochę lasu ale nie kamienie, korzenie, piach ani żadnej ostrej jazdy.

W czym wybieram:

Na razie polececono mi Authora Reflexa z roku 2009. Podobno wzmocnione obręcze, rozsądny osprzęt, jazda z dzieckiem nie powinna mi niszczyć roweru ze względu na obciążenia. Rama 24". Jeździłem na 22"i mimo wszystko czułem się jakiś "za duży"

Kasa:

- do 1800 PLN

Pomożecie?

Napisano

Dzięki za wparcie. Jeśli w grę wchodzi tylko kwestia estetyki a nie problemów z wytrzymałością to jestem spokojniejszy. Pozdrawiam.

• Mod Team
Napisano

Co by spokojniejszym być ja stosowałem patent z przypięciem fotelika do bagażnika roweru (oprócz standardowego takiego jak piszesz). Dziecko nie pompowało fotelika na nierównościach a ja byłem spokojniejszy bo bagażnik stabilizował fotelik i oddzielał od koła.

Napisano

Niektórzy producenci robią rowery odrazu przystosowane do przewożenia (jednego lub dwojga) dzieci.

Przykład:

http://www.montegofietsen.nl/artikel_detail.asp?Model=33&Kleur=2

Nie chcę tu polecać marki, modelu czy konkretnego sprzedawcy. Chcę tylko zwrócić Twoją uwagę na to, czym ten rower różni się od innych i dlaczego bardziej nadaje się do przewożenia dzieci niż inne.