CR1S Napisano 16 Maja 2010 Napisano 16 Maja 2010 Witam wszystkich , kilka dni temu zostalem szczesliwym posiadaczem roweru z tytułu tematu , i nachodzi mnie takie pytanie , co jest słabym ogniwem w rowerze i co mozna by bylo wymienic by rower sie spelniał,mysle ze rozumiecie o co mi chodzi ,tutaj podaje specyfikacje : Tylny amortyzator: N/A Widelec: RockShox Tora SL 100mm Stery: TH Korby: FSA Alpha Drive Powerdrive (14-16=170, 17-22=175mm) Środek suportu: FSA Powerdrive Pedały: Wellgo LU-A9 Łańcuch: KMC HG53 Kaseta: Shimano Deore(11-32, 9spd) Przednia przerzutka: Shimano Deore Tylna przerzutka: Shimano SLX Manetki: Shimano Deore Kierownica: Kona XC/BC Riser (31.8mm x 660mm Wide) Mostek: Kona XC/BC (6⁰± ; 14-16=75mm, 17-19=90mm, 20-22=105mm) Chwyty: Kona Race Light Hamulce: Shimano 486 Hydraulic Disc 7" fr / 6" rr Klamki: Shimano 486 Hydraulic Disc Przednia piasta: FormulaDisc Tylna piasta: Shimano M475 Disc Szprychy: Sandvik Stainless 15g fr/14g rr Opony: Kenda Komodo 26x2.1 Obręcze: Alex DP17 Siodełko: WTB Speed V Sport SE Sztyca: Kona Thumb Zacisk sztycy: Kona QR
Schwefel Napisano 16 Maja 2010 Napisano 16 Maja 2010 Myślę, że nie wiemy co wymienić żeby rower się spełniał. Sam jeździsz na rowerze i powinieneś wiedzieć co ci przeszkadza. Jak ja bym zaczął wymieniać to by niewiele z niego zostało.
tobo Napisano 16 Maja 2010 Napisano 16 Maja 2010 to co jest słabym ogniwem zależy od tego jak rower będzie eksploatowany jak to bywa w przypadku firmowych rowerów uznanych marek "diabeł tkwi w szczegółach", części niewidoczne na pierwszy rzut oka bywają takie sobie, np tylna piasta shimano. zwróciłbym też uwagę na stery, luknąłbym jak są uszczelnione, dodatkowo prewencyjnie napchał smaru aż do wyciśnięcia się go przy skręcaniu sterów. zazwyczaj smaru jest oszczędna ilość. jeśli łożyska to zwykłe wianki, nie kardridźe to brak smaru skróci ich życie drastycznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.