TomCK Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 Witam! Posiadam amortyzator RST Launch RA 130 mm i mam pytanie odnośni jego regulacji ważę 60 kg. Na mechanice rowerowej znam się słabo i takie pytanie co zrobic aby był miękki ;p Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mgxc24 Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 Na górze po lewej jest takie czarne pokrętło służące do regulacji twardości. Jak pokręcisz przeciwnie do wskazówek zegara to będzie miększy, aczkolwiek nie oczekuj żadnej spektakularnej różnicy. Amor ten z natury jest dość twardy, ponieważ służy on głównie do dirtu. Ewentualnie popytaj się czy można dostać do niego miękkie sprężyny ale to dodatkowy wydatek i spodziwam się że będą trudno dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C00BA Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 heh w tym amorze nie zaznasz slowa regulacja i miekkosc. To jedno z najwiekszych gowien wersje 100mm byly juz o niebo lepsze. Sprobuj sprzedac, albo zrob z nim cos zebys go na gware dal (ja tak zrobilem - golenie zalalem wd-40 az ten "teflon" zaczal schodzic. W zamian przyslali mi 100mm z ktorego bylem juz w zupelnosci usatsfakcjonowany) Ogolnie probuj sie tego pozbyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomCK Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Bardzo twardy? ;p A jak np kupił bym jakiś specyfik i go często smarował/psikał ?;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pils Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Za dużej różnicy to nie zrobi ale jak już to brunoks deo albo cx-80 . Kolega ma ten amor w Krossie sign ds i jako tako chodzi.Po 1 miechu jazdy już mu się zepsuła regulacja w prawym goleniu. Odziwo sama mu się naprawiła przy dużym dropie i glebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artursx1 Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Kiedyś kumpel na warsztat dał mi takiego RST Launcha z tłumikiem olejowym (coś jak duro) i to była chyba wersja RA . Zrobiłem tak : - z lewej lagi skróciłem elastomer o 1,5cm - rozwierciłem tłok tłumika (dodałem mniejszą dziurkę ) dla lepszego przepływu oleju - zalany 5W motulem - nasmarowany smarem bezlitowym , chyba motorex - na uszczelki nałożone zipy dla mocniejszego ścisku Ogólnie po tym amorek odżył , był miększy , nie mulił ale ten efekt nie trwa wiecznie w tych widelcach - powód słabe uszczelki . Jak masz wersję sprężynową , wywal elastomer , 1 zostaw , nasmaruj , dolej 30ml na lage oleju 15W powinno pomóc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomCK Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 dziękuję za pomoc jak bedzie słabo chodził oddam go w jakieś dobre ręce ;p Ale nie chcę zakładac nowego tematu i mam jeszcze takie pytanie czy do tego roweru mozna zamontowac tarczówki http://allegro.pl/it...now_lublin.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C00BA Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Mozna zamontowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomCK Napisano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Dzięki za pomoc! ;p do Schwefel: Tak to jest jak się szybko pisze i nie sprawdza ehhh. sry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SeCoR Napisano 29 Maja 2010 Udostępnij Napisano 29 Maja 2010 Osobiście też posiadam Kross Sign Ds i mam dwie tarczówki ale zamontowałem sobie tylko z tyłu w obawie o swoje życie (głównie twarz xD). Ten amorek sam w sobie nie jest specjalnie mocny jeszcze jak dodamy do tego ogromną siłę działającą na niego podczas hamowania i to w dodatku na samym dole amortyzatora to nieszczęście gotowe. No ale producent przewidział takie rozwiązanie i montaż jest ale ja bez tarczówki wyłapałem już niezłe luzy przód tył na tym amorku (RST LAUNCH RA). 2 dni temu go serwisowałem no i do wymiany odbijacze (te takie gumki nad i pod sprężyną ponoć w nowszych modelach launcha ra już ich nie ma) przy mojej wadze ~82kg xD wykorzystuje prawie cały skok amora bez zalewania go i bez cudowania, dwa elastomery są ale nie wyjmuje ich bo jest w sam raz, jedyny ogromny minus tego amora to ten plastikowy korek od sprężyny (porażka). Ale się rozpisałem xD, mam nadzieję że komuś się przyda ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matix1502 Napisano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 Kolego sprzedaj ten amortyzator!!! Kup lepiej sobie coś lepszego. Regulacja w tym amortyzatorze nic nie daje ponieważ sam takiego mialem i mi pękła korona i goleń a jeździlem tylko w dirt na malychc hopkach zrób tak jak ja to działa na 100% Po 1. sparuj golenie przez kilka miesięcy WD-40 i będziesz czuł roznice Po 2. oddaj go do jakiegoś serwisu rowerowego na serwis, niech go wyczyszczą to też powinien lepiej chodzić i zalej go Olejem 4-5 W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lollex Napisano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 "Kolego sprzedaj ten amortyzator!!! " duzo za niego nie weznie. Dziś obserwowałem aucje, launch 100mm zszedl z piastą za 80zł. Stan bdb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.