sercios Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Czesc mam pytanie. Kupilem niedawno Kross Sign Ds i chcial bym na tyl zalozyc tarczowke(najlepiej hydrauliczna) na tyl. Na komplet moge wydac 300zl prosil bym o jakies linki a jak nie to jaka wielkosc tarczy kupic jakie klocki i cala reszte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Dlaczego na tył chcesz załozyć hamulec hydrauliczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sercios Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 nie znam sie za dobrze na rowerach i jak na przod bardziej sie przyda czy lepije zakladac niz na tyl to sie poslucham i kupie na przod (na tyl mi kolega doradzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 nie znam sie za dobrze na rowerach i jak na przod bardziej sie przyda czy lepije zakladac niz na tyl to sie poslucham i kupie na przod (na tyl mi kolega doradzi) Tutaj głównie wszystko zalezy od techniki jazdy, jak dla mnie i zapewne większośći osób na tym forum prawidłowe jest hamowanie przednim hamulcem, tzn. przedni hamulec powinnien być "lepszy" od tylnego, ponieważ on zdecydowanie skraca drogę hamowania. A z tyłu dobre V-ki koło spokojnie spowolnią, dlatego też zapytałem dlaczego na tył, osobiście bym brał hydraulika przód, a z tyłu v-ki póki fundusze nie pozwolą na coś więcej. Utarło się wsród niektórych że hamuje sie tylko tyłem bo przez kierownice sie przeleci, ale własnie trzeba wyczuć hamulec i go dobrze wyregulować, żeby przez tą kierownicę nie przelatywać, znacznie skraca drogę hamowania - tylko umiejętnie trzeba go stosować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.