gad Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Czy ktoś wie cioś na temat opon Kenda K898 Jak sie sprawują one na asfalcie i w terenie, czy są trwałe ? http://www.allegro.pl/item1029615106_opona_kenda_k_898_26x1_95_super_cena_colorline.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 To sa kompletne badziewia, opory maja jak traktor, i na pewno nie waza 790g, raczej cos w okolicy kilograma sztuka. Na pewno bym nie kupil za 36 zl z wysylka, juz lepiej kupic za 50zl dwa razy lzejsza Karme. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Ja nie patrze na wagą opon, sam warzę 114 kilo i kilogram w ta czy w tamtą nie stanowi problemu. Bardziej chodzi mi jak one sie sprawują i mam je u siebie w mieście po 26 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 13 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Można nimi orać pole, ciężkie kloce ale niezniszczalne. Miałem takie przez miesiąc (zakup razem z kołami).Nie do zajechania ale z całą pewnością nie do ścigania. W terenie jako tako(szuter), piasek kiepsko,błoto zabierają na plecy, na asfalcie słychać je z daleka. Mocno pancerne, myślę że do wagi ciężkiej (+100kg) są ok. ale do rekreacji. Cena tutaj jest wyznacznikiem jakości, ale przecież jeździć można na tzw. byle czym, pytanie do czego mają opony być, gdzie i jak chcesz jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Klosiu jesteś w błędzie bo one ważą mniej niż 790 gram - z tego co pamiętam moja waży coś w okolicy 750 gram i poza tym trochę bezsensu dawać tutaj za przykład Karmę jak ta opona ma bieżnik o całkiem innym przeznaczeniu. Kendy Colorline używam od dłuższego czasu (teraz zajeżdżam czwartą taką oponę) i są to moje ulubione opony, gdyż uważam że są dobre na każdy teren, stosuję je na kole tylnym - faktem jest że bieżnik jest raczej na utwardzone powierzchnie, ale w terenie też sobie radzą znośnie - w każdym razie ja nie czuję się jakoś ograniczony stosując te opony i nawet na wyścigach nie czułem żeby mi przeszkadzały. Dużym plusem tych opon jest trwałość - ze względu na typ bieżnika można spokojnie blokować tylne koło i nie trzeba się martwić że opony szybko padną - spokojnie wytrzymują z 15000 km - chociaż jak na razie moje 2 opony zakończyły przedwczesny żywot przez rozcięcie na jakiś ostrych przedmiotach. michuuu - jak te opony ma być słychać z daleka na asfalcie jeżeli one na tym typie podłoża pracują tylko gładką częścią bieżnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 13 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Jeździłem na niskim ciśnieniu i może stąd głośne buczenie. Sebek nie ma co się jeżyć, każdy ma prawo do własnego zdania, mnie nie pasowały i założyłem Smart Samy. Kendy w miarę dobrze trzymały na szutrze, na miękko i mokro były kiepskie dlatego min. zmieniłem ale wcale nie twierdzę że się nie da jeździć. A co do wagi 1szt.790 druga 770, wciąż leżą i czekają na swój czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Zdecydowałem się jednak na jedną Kenda Karma Drut, na razie założyłem ją na tylne koło i zobacze jak będzie się spisywała. Jeśli okarze się dobra, to kupię drugą na koło przednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gad Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Albo kupię na przednie koło tą Kende K898 i sprawdzę która opona spisuje się lepiej na asfalcie, oraz leśnych ścieżkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.