Piotr1 Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 Cześć! Szukam ciekawych propozycji na weekendy rowerowe, tzn. propozycji miejsc, na około których jest dużo tras górskich do trenowania. Jeździłem trochę po Polsce, ale wiadomo nie wszędzie. Do tej pory najlepszą opcją dla mnie jest Krynica Zdrój. Fajnie też było w okolicach Starego Sącza. Ogólnie Beskid Sądecki. Fajne ścieżki, mało kamlotów, korzeni, pokrzyw, łatwo przebrnąć, dobrze oznakowane szlaki, ekstra podjazdy/zjazdy. To mi się podobało. Warunkiem dla mnie jest teryrorium Polski, ew. bliska okolica za granicą. Żeby ułatwić, proponuję podać miejsce bazowe, które szlaki wybierać, które mapy ew. oraz krótką charakterystykę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvin Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Cóż ja z czystym sumieniem mogą polecić całą Ziemią Kłodzką. Tras rowerowych o różnym stopniu trudności mamy tu od groma - ja jeżdżę na poważnie od ponad 10 lat i jeszcze wszystkiego nie zjeździłem. O atrakcyjności tych terenów może świadczyć, że rozgrywany jest tu słynny Mtb Challenge (http://mtbchallenge.webworld.pl/) oraz kilka edycji maratonów m.in. w Polanicy, Złotym Stoku i Międzygórzu Co do map to polecam szczególnie te wydawnictwa Compass np. http://compass.krakow.pl/katalog-produktow/51/Ziemia-Klodzka/ Są tam naniesione praktycznie wszystkie szlaki rowerowe. Jeśli chodzi o miejsca wypadowe to zależy w które góry chcesz się wybrać bo jeśli np. w Stołowe to Karłów, Orlickie Zieleniec a w Masyw Śnieżnika to np. Stronie Chyba, że chcesz zjeździć cała Ziemię Kłodzką wtedy najlepiej wybrać coś w centrum żeby było wszędzie blisko czyli Kłodzko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...