Lapa001 Napisano 12 Maja 2010 Napisano 12 Maja 2010 Witam! Byłbym wdzięczny za pomoc w wyborze roweru miejskiego, takiego do szkoły, na zakupy, krótką wycieczkę poza miasto. Na wstępie powiem, że nie znam się na rowerach, a forum polecił mi kumpel. Chciałbym, aby podzespoły były dobrej jakości i służył mi przez najbliższe lata, a pozostawienie go przypiętego przed sklepem nie kończyło się kradzieżą z powodu "wypasienia". Powinien być lekki, gdyż mamy w mieście dużo mostów. Mam 78kg 187cm wzrostu. Fajnie by było gdybym zmieścił się w 1000zł. Jak możecie to poradźcie mi konkretnymi modelami. Z góry dzięki
Pitof Napisano 12 Maja 2010 Napisano 12 Maja 2010 Cześć, z jednej strony nie chcesz, żeby rower był ,,wypasiony'', ale z drugiej strony chcesz, żeby był lekki i trwały i chesz na to wydać do 1000 zł. No to ja Ci powiem, że nie znam takiego roweru Mogę Ci jednak pokazać dwie interesujące propozycje: Romet RX500 Kross Street Scraper
Lapa001 Napisano 15 Maja 2010 Autor Napisano 15 Maja 2010 Spodobał mi się Kross Street Scraper i raczej za nim bym optował. I jeszcze pytanko czy mam wybrać 19'' czy 21''?
Pitof Napisano 15 Maja 2010 Napisano 15 Maja 2010 Lapa001 a jeździłeś na sztywnym rowerze? Jeśli nie to przejażdżka przed zakupem wskazana. Zresztą dotyczy to zakupu jakiegokolwiek roweru. Polecam Ci przeczytanie tego testu Street Scrapera. Będziesz miał obraz tego roweru. Dla Ciebie to raczej rama 21.
Lapa001 Napisano 15 Maja 2010 Autor Napisano 15 Maja 2010 Z tego co czytam to on najbardziej nadaje się na asfalt, a u nas większość ścieżek jest brukowanych i wciąż(choć liczba spada ) sporo wysokich krawężników. Znalazłem koło mnie sklep, gdzie w tygodniu będę mógł się przejechać. Dotychczasowy rower był masywny i z amortyzatorami więc wysokie krawężniki i rozkopana łąka nie były dla mnie problemem.
Pitof Napisano 15 Maja 2010 Napisano 15 Maja 2010 Na tej samej stronie masz również test tego Rometa.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany