Skocz do zawartości

[opony] Dobór opon 28"

vipol

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Jest to mój pierwszy post. Szukam pomocy przy doborze opon, ponieważ za bardzo się na tym nie znam.

Mam aktualnie opony CST C-1393 42-622 (700x40C) i muszę je wymienić z powodu zużycia. Obręcze (nieznane) są oryginalne, tak jak obecne opony (w rowerze Merida Crossway 6). Jednak nie znam się na tych wymiarach i nie wiem na co się patrzeć przy wyborze. Jednocześnie nie wiem jak jest z jakością przy danych markach. Może coś polecicie tak do 70 zł za sztuke. W sklepie będzie chwalił to co ma, więc niekoniecznie mogę na tym wyjść dobrze.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Napisano

No to bierz Schwalbe Marathon Cross za 70zł/szt idzie znaleźć Mają wkładkę anty przebiciową, po asfalcie super sie toczą, w terenie jest troche gorzej ale dają rade.

Napisano

Dzięki. A na przyszłość to jakie wymiarowo mają być opony, jakieś szerokości?

Znalazłoby się coś troszkę tańszego, ale podobnie dobrego jakościowo?

Napisano

Niestety, ale opona Schwalbe Marathon Cross jest nieosiągalna w Warszawie. Objechałem kilkanaście sklepów, to takich nie mają. Znacie może sklep w Wawie, albo okolicach, w którym są? To może jakieś inne opony?

Napisano

a jaki problem kupić przez internet? przyślą do domu, nie trzeba nigdzie jeździć i szukać ;]

jest dostępna po 69zł/sztukę

Napisano

A moze ktos cos polecic w teren? Schwalbe Smart Sam 28x1,75 nie moge nigdzie znalezc i wybor jest naprawdę skromny...

Napisano

Dobra, znalazłem Schwalbe Marathon Cross :whistling:

Było 8 sztuk w Airbike-u, a mnie wystarczyły 2 :D

Cena też w miare, 73 za sztuke.

Napisano

Witam, czy wie ktoś może, czy Schwalbe Marathon Racer ma dużo mniejsze opory toczenia od Schwalbe Marathon Cross ? Moje trasy to ok 70% asfalt i 30 % lasy, ubite drogi i szutry. Chcę kupić któreś z dwóch wymienionych, ale nie mogę się zdecydować - może pomożecie ?