motor34xc Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Witam, mam zamiar zakupić nową oponę do DH na przód, i zastanawiam się którą; Kenda Blue Groove 2.35 Kenda Kinetics 2.35 Kenda Kolossal 2.35 Chciał bym się dowiedzieć która opona będzie się dobrze spisywać na zjazdach, i czy dobrze trzyma na zakrętach, mam zamiar wydać 50zł, jak ktoś na takiej oponce śmiga to proszę o pomoc:) Chyba że macie inną propozycję, to piszcie Dzięki
kubek20 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Na błoto czy na suche warunki ? I jeszcze jedno pytanie. Czy te DH jeździsz na tym Giancie terrago ?
motor34xc Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 wydaje się to dziwne, ale daje rade kumple jezdzą na rowerach sztywnych ale już bardziej do DH, i mi mówią ze mem niezłe wyniki, tez sie dziwią no bardziej na suche warunki ale czasem tez deszcz popada no to na błoto tez ale rzadziej
Mod Team sznib Napisano 8 Maja 2010 Mod Team Napisano 8 Maja 2010 http://www.allegro.pl/item1015469047_opony_continental_gravity_26_x_2_3_drutowa.html jeżdżę na nich już drugi sezon (z tyłu wersja pro, zwijana), dobrze trzymają i się wolno zużywają, polecam .
motor34xc Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 no, a czy ta oponka nadaje sie do przodu? bo kumpel ma continental diesel 2.50 z przodu (podobny ma bieżnik jak ta Gravity) i ją chwali:) chodzi mi o pokonywanie ostro zakrętów i trakcję
DAMIAN24 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Ja śmigałem na tych oponach ostatnio wersja zwijana UST i nie jestem zachwycony, w zakrętach nie spisują się lepiej od Nobby Nic 2.4 a nawet łatwiej wprowadzić je w poślizg, ale co mnie najbardziej raziło to, że strasznie się uślizgiwały na korzeniach - latały na boki(bo przy najechaniu na korzeń prosto było całkiem nieźle ale już przy minimalnym przechyle opona leciała w bok), hamować hamowało się całkiem nieźle ale jak wcześniej pisałem w ostrych zakrętach musiałem śmigać cały czas driftem
Mod Team sznib Napisano 8 Maja 2010 Mod Team Napisano 8 Maja 2010 Gravity to to samo co Diesel, z tym że szerokość mniejsza. Diesel - Gravity - Vapor / 2,5 - 2,3 -2,1 bieżnik ten sam (Gravity Arc). Mi się na nich jeździ bardzo dobrze. Brat ma Diesele i też chwali .
DAMIAN24 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 może u mnie tył był za twardy , jakie ciśnienie stosujesz?
Mod Team sznib Napisano 8 Maja 2010 Mod Team Napisano 8 Maja 2010 Ja też w sumie wolę na twardo, 3.0 na przód i tyle samo na tył
DAMIAN24 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 heh, nie no to ja miałem 2.0 na przód i 2.5 na tył , winić jeszcze mogę brak przyzwyczajenia albo w ogóle, że jeździłem na innym rowerze..., no mnie one nie zachwyciły.
Mod Team sznib Napisano 8 Maja 2010 Mod Team Napisano 8 Maja 2010 Ja w sumie jeżdżę w 90% na suchym, bez większych szaleństw, najbardziej lubię endurowe zjazdy leśnymi ścieżkami . Nawet ostatnio nagrałem filmik na mojej ulubionej trasce, proszę: podczas takiej jazdy oponki spisują się bez zarzutu, również czasem jak w błocie jechałem przyczepności nie traciły. Miałem wcześniej Miniony i Mobbstera na mieszance 60a i o ile na przyczepność nie narzekałem to oponki Maxxisa zużywają się w zastraszającym tempie, a Continentale są bardzo żywotne w porównaniu (Maxxisy starczały mi na niecały sezon).
DAMIAN24 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 spoko filmik, ale u mnie opony dostają trochę bardziej po dupce , ja lubię ostre zjazdy, ze skokami, po korzeniach z ostrymi zakrętami(niekoniecznie w suchych warunkach). Filmiku jak śmigam na razie nie wrzucę bo nie miałem sposobności nakręcić >> ale może kiedyś
Artursx1 Napisano 11 Maja 2010 Napisano 11 Maja 2010 Kendy te są słabe , kiepska mieszanka = kiepska przyczepność(chyba że to stick-e) . Poszukaj : Syncros BHT3 55a(tył) 50a (przód) opony mają świetną przyczepność na suchym i nawet dają radę na błotku (nie za dużym) i po 60zł była sztuka . Również sprawdzone oponki to Nokiany Gazzy AM w porównaniu cena/jakość są dobre .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.