xCezarx Napisano 6 Maja 2010 Napisano 6 Maja 2010 Witam Na dworze pogoda zaczęła dopisywać , postanowiłem kupić rower w cenie około 1500 zł poszukuje roweru do jazdy na prostym podłożu ale także w terenie ( lasy itp. ).Niestety nie uzbieram więcej do czasu wakacji. Level A2 http://www.kross.pl/...A2_V-brake.html Hexagon V4 http://www.kross.pl/...exagon_V4_.html Hexagon V6 http://www.kross.pl/...Hexagon_V6.html Teraz pytam się, kto wie coś na temat tych rowerów, który będzie lepszym rozwiązaniem? A może ktoś ma inną propozycję? Z góry dziękuję za odpowiedź
Bruggi Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 Cześć. Powiem któtko jeśli chcesz miec dobry profesjonalny rower którym na pewno długo pojeździsz to bierz Level A2 (sam takim jeżdżę), ale jeśli wolisz troche gorszy na słabszym osprzęcie amatorski rowerek to wybierz między Hexagonami. Udanego zakupu
rastatajm Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Zdecydowanie Level A2 - lepszy, wytrzymalszy sprzęt. Proponuję poszukać w sklepach internetowych modeli z ubiegłego sezony - mają lepszy amortyzator.
xCezarx Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 Wybiorę levela a2 Z którego roku kupić najlepiej ( może z 2009 )czym się różnią modele z poprzednich lat Bruggi a ty z którego roku masz swój rowerek
Kysa275 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Bierz levela, ja się właśnie przesiadłem z hexagona v4 na a2 ale model xt z 2009r i jest o niebo lepszy. Zamiast modelu 2010 szukaj model z 2009r jest lepiej wyposażony.
xCezarx Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 czy level a2 nadaje sie na drogi asfaltowe ( czy trzeba się męczyć )
Mod Team michuuu Napisano 8 Maja 2010 Mod Team Napisano 8 Maja 2010 czy level a2 nadaje sie na drogi asfaltowe ( czy trzeba się męczyć ) Jak nazwa wskazuje jest to rower górski (na trudniejszy teren). Pytanie co to znaczy męczyć się na asfalcie? Za szosówką nie dasz rady ale pojeździć można ,kwestia opon.Na TdP nie polecam.
xCezarx Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 czy w przyszłości mógłbym dokręcić na tył tarcze ile średniej jakości tarcze kosztują ( oczywiście hydrauliki )
Kysa275 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Ja zmieniłem oryginalne ciężkie opony na continental race king 2.2 i idzie jak strzała .
Niedzwiedz1 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 czy w przyszłości mógłbym dokręcić na tył tarcze ile średniej jakości tarcze kosztują ( oczywiście hydrauliki ) lepiej na przód i pewnie koła będzie trzeba wymienić na takie z mocowaniem tarczy w piaście na hydraulikę licz przynajmniej 200zł na jeden hamulec + wymiana kół
xCezarx Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 A ktoś wie jaki jest dobry sklep rowerowy w Kielcach co do continental race king 2.2 są 3 wersje 1) Drutówka ~59zł 2) Zwijana ~79zł 3) Supersonic ~139zł którą najlepiej wybrać
afly Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 ... Na dworze pogoda zaczęła dopisywać , postanowiłem kupić rower w cenie około 1500 zł poszukuje roweru do jazdy na prostym podłożu ale także w terenie ( lasy itp. ).Niestety nie uzbieram więcej do czasu wakacji. ... Patrząc na to, to 2,20" oponki w mojej opinii nie są dla Ciebie, bo ich nie wykorzystasz w 80% oraz chcesz sie poruszac po "prostym podłożu", osobiście brałbym Kenda Karma Kevlar 2,00", ponieważ bardzo dobry stosunek cena/jakosc, bardzo niska waga, nie za duże opory toczenia, oraz sprawdza sie w terenie - i to byłaby najlepsza opcja dla Ciebie.
Kysa275 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Ja mam zwijaną. Jak chcesz z tarczami to dołóż i kup model xt, ja z tego sklepu brałem http://coolbike.pl/index.php?main_page=rower_info&cPath=78&products_id=833
xCezarx Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 Właściwie w większości będę jeździł w terenie i czasami po asfalcie Kysa275 dzięki a podanie sklepu Jak kupowałeś w jakim czasie ci przyszedł rower
Kysa275 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Rower przyszedł po dwóch dniach bo nie zdążyli go wyregulować do czasu przyjazdu kuriera.
xCezarx Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 Mam pytanie o te hamulce w levelu a2 xt ( jak się hamuje w deszczu , jaka jest modulacja , ogólna siła hamowania ) http://coolbike.pl/index.php?main_page=rower_info&cPath=78&products_id=833 Czy opłaca się kupić z tymi tarczówkami czy wybrać z v - brejkami
Kysa275 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 http://www.forumrowerowe.org/topic/21758-hamulec-tarczowy-tektro-auriga/ tu masz o nich wszystko.
xCezarx Napisano 8 Maja 2010 Autor Napisano 8 Maja 2010 lepiej na przód i pewnie koła będzie trzeba wymienić na takie z mocowaniem tarczy w piaściena hydraulikę licz przynajmniej 200zł na jeden hamulec + wymiana kół dlaczego lepiej na przód dać tarcze
Kysa275 Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Bo hamulec na przednim kole jest hamulcem podstawowym a na tylnym kole pomocniczy.
Bruggi Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 Bruggi a ty z którego roku masz swój rowerek Z 2009 i takiego poszukaj. A co do tarczówek to bierz przód i tył dopłacisz troszeczke więcej ale za to masz porządne hamulce, stajesz w miejscu tylko jak naciśniesz klamkę
rastatajm Napisano 9 Maja 2010 Napisano 9 Maja 2010 Kup od razu wersję z tarczówkami, bo założenie tarcz wiąże się z dużymi kosztami - hamulce, piasty i szprychy.
xCezarx Napisano 10 Maja 2010 Autor Napisano 10 Maja 2010 http://www.forumrowerowe.org/topic/68905-rower-meride-matts-40-d-czy-kross-level-a2/ wejdźcie na ten temat bo mam dylemat między dwoma Prosze
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.