kyloziom Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 Co można zmienić? Moje propozycje będę podawał obok oryginału. Jestem uczniem więc nie mam gigantycznego budżetu. około 500-600zł(może więcej jak dorobię gdzieś w wakacje) Widelec: SR Suntour 7-M2000N-A - XCR LO 100mm MOstek: ZOOM - TRUVATIV XR Kierownica: ZOOM - TRUVATIV RISERBAR-XC Stery: b.d Przerzutka przód: Shimano nieznany model Przerzutka tył: Shimano Tourney TX31 Piasty: JoyTech Obręcze: Saiko, dwuścienne, aluminiowe Opony: przód:Camel 26*2,10 tył: Kenda 26*1.95 Chwyty: b.d Wolnobieg: MF-TZ07 na pewno muszę zmienić koło tylnie na kasete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 jesli juz masz 600zl i mozliwosc dorobienia w wakacje to moim zdaniem dozbieraj sobie troche, sprzedaj ten rower za no, 300zl i majac 1500 kafla w kieszeni powiedzmy bedziesz mogl kupic calkiem fajny rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProKreator Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 Rurki, pierdołki itp itd jest dobrze kupować jak jest dobra baza w postaci ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 7 Maja 2010 Udostępnij Napisano 7 Maja 2010 jesli koniecznie chcesz cos wymieniac to mozesz zmienic kola, amora bo to beda czesci, ktore mozesz przelozyc do nastepnej ramy. ale tak jak mowilem lepiej dozbierac, bedziesz miec latwiej, za 1500 dostaniesz rower z dobra rama i dobrym osprzetem, czesto wyjdzie ci to taniej niz kupowanie czesci osobno. mowie tu o rowerach typu kross level a2, a4 oczywiscie w dobrych cenach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyloziom Napisano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2010 Nie chce zmieniać roweru. Chce ulepszyć ten co teraz mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...