Skocz do zawartości

[Amortyzator przód] naprawa goleni w RS Reba SL Dual-Air


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

zanim ktoś powie że już było i że trzeba użyć wyszukiwarki to powiem że użyłem. Może gdzieś tam było wtedy trzeba zmienić wyszukiwarkę na lepszą.

 

Postanowiłem dać mały wycisk w trudnym terenie mojemu sztywniakowi. Gleba na kamieniach kosztowała mnie kilka rysek na ladze Reba SL Dual-Air. Jeżdżę z tym i nie widzę niedogodności w pracy amortyzatora ale nie rozbierałem go jeszcze więc nie wiem czy wciąga syf i wodę ( raczej było sucho gdyż jeździłem więc też nie wiem jak to będzie z wodą).

Zdaję sobie sprawę że nowa góra to min 600zl...

o ile kilka rysek to drobne zadrapania, jedno jest wyraźne, nie głębokie ale też nie płytkie...

 

Słyszałem o możliwości wypełnienia zadrapań teflonem czy czymśtam, i to moje pytanie: jak i gdzie to naprawić.

Rozumiem że "sie używa, sie niszczy" i po to to jest żeby używać ale jak ktoś mi szczeka 600zł za lagi to musi być nienormalny.

 

Wszyscy producenci części rowerowych jesteście nienormalni. Jak Boga kocham.

Powinniście robić w polityce, może jakbyście się nachapali przy korycie to nie zdzieralibyście z ludzi którzy chcą żyć aktywnie. dajesz grubą kasę za amor i potem 600zl za lagi, gdzieś tam 45 za śrubke, której nie da się dokupić w sklepie ze śrubkami 50zł za hak przerzutki - kawałek gównianego metalu. 120 za uszczelki.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...