michal0051 Napisano 5 Maja 2010 Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 Witam jestem trochę zielony w rowerach i ma pytanie jak, w którym miejscu rozpiąć łańcuch a następnie jak poprawnie go spiąć. Do rozpinania kupiłem takie urządzono: http://img219.imageshack.us/i/545g.jpg/ Domyślam jak się tym rozpina. Ale wolałbym się upewnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eper Napisano 5 Maja 2010 Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 Po 1 zła nazwa tematu, po 2 było już mnóstwo takich pytań.. poszukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MM85 Napisano 5 Maja 2010 Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 Kup sobie spinkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 5 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 Jeżeli łańcuch ma być spięty sworzniem to warto poszukać tego do rozkuwania. Łatwo poznać bo jest inny od pozostałych, jeżeli spinka to jakikolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal0051 Napisano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 Szukałem spinki która wygląda inaczej ale niestety nie znalazłem to znaczy że mam który chce trzpień wypchnąć. Dzięki za wszelka pomoc. Teraz mam takie drugie pytanie żeby nowych tematów nie stwarzać: Jak dobrze ustawić tylne przerzutki między innymi naciągnięcie linki, żeby tak jak mam na manetkach np.4 żeby na przekładni było 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 5 Maja 2010 Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora/administratora. Powód: Odpowiedzi na poruszone pytania znajdziesz w FAQ! Jeżeli nie zgadasz się z zamknięciem tego tematu, prosimy użyć przycisku RAPORT dla tego tematu. Ekipa moderująca rozważy Twoją propozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...