Skocz do zawartości

[rower] cross pomoc w wyborze

nomak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdeczne.

Planuję kupno roweru typu cross i z racji tego, iż jestem laikiem jeżeli chodzi o wiedzę na temat rowerów, firm produkujących ramy jak i osprzętu zwracam się do Was drodzy zapaleńcy o pomoc w wyborze. Co sądzicie o osprzęcie o samych firmach, czy waga roweru jest istotnym parametrem ???

Moje typy:

Hercules Spyder

zdjecie - http://www.vasare.lt/data/images/catalog_pics/Hercules%20Dviratis%20Hercules%20Spyder%2028%20V-TK%2027-pav.%20%282010%29.jpg

Rama: aluminium 7005 hydrofirming

Przedni amorek: RST Neon ML LO 60mm

Korby: Shimano M443 48/36/26T

Kaseta: Shimano 9-rz

Przerzutka przód: Shimano Deore

Przerzutka tył: Shimano Deore

Manetki: Shimano Deore

Klamki: XLC Lupus

Hamulce: XLC

Piasty: Shimano HB/FH-RM60

Obręcze: Rodi Freeway

Opony: Schwalbe Hurricane 700x42C

Waga: 12,6 kg

Wheeler Cross 6.4

zdjecie - http://www.velo.si/admin/assetmanager/images/6.4%20moski.jpg

Rama: aluminium 6061 T4/T6

Przedni amorek: SR Suntour NEX4110 V2 63mm

Korby: Shimano FC-M433 48/36/26T

Kaseta: Shimano CS-HG50-9 (11-34) 9-rz

Przerzutka przód: Shimano Deore FD-M351

Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M351

Manetki: Shimano Deore SL-M530

Klamki: Wheeler CL-330

Hamulce: Shimano BR-M421

Piasty: Wheeler KT-A55 //Shimano FH-RM60

Obręcze: Alex ACE 17

Opony: CST C1313 700x38

Waga: b.d.

Oba rowerki sa w podobnych cenach nie wiele ponad 2000zl, może macie inny typy w tej cenie ??

dzieki i pozdrawiam!

Napisano

Ten drugi rowerek Wheeler Cross 6.4 z tego co udało mi sie ustalic waży nie wiele więcej, bo 12,9 kg.

Jak popatrzeć na osprzęt obydwu to jest dość podobny, przednimi amorkami sie różnią, no i własnie który lepszy?

pomozecie?

Napisano

Witaj,

oba te amortyzatory są porównywalne i niestety oba są kiepskie. Ten Wheeler to jest model 2009 i obecne np. tu kosztuje zdecydowanie poniżej 2000 zł. Model tegoroczny ma już lepszy amortyzator.