Mnementh Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 Chciałbym kupić klamkę hamulcową, która miałaby dwie dźwignie. W moim przypadku jedna dźwignia byłaby sprzęgłem, druga hamulcem. Kiedyś widziałem coś takiego na alledrogo, ale w tej chwili nie umiem do tej klamki dotrzeć. Czy ktoś mógłby mi podać jakiś konkretny model, albo przynajmniej firmę, która robi takie rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 sprzęgłem? To forum rowerowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mnementh Napisano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 Chcę zamontować silnik w swoim rowerze. Ale to nieistotne, bo interesuje mnie tylko konkretna część - ta specyficzna podwójna klamka hamulcowa. Chcę mieć dwie klamki z jednej strony. Widziałeś coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 kiedyś tak, ale nawet nie wiem z czym to miałbym skojarzyć, żeby znaleźć.. Poszukam Znalazłem jedynie jakieś tandetne rozwiązanie dwóch przewodów z jednej klamki, nie wiem po co takie coś wymyślono skoro są rozdzielacze do rotorów w BMX'ach, no ale mniejsza z tym. Zastanawiałeś się jak miałbyś to obsługiwać? jedna klamka nad drugą, z przestrzenią pomiędzy na wsadzenie palców aby ominąć tą wyżej? Jedna krótsza druga dłuższa? Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby po prostu zamontowanie dwóch klamek, ta bliżej środka kierownicy w mniej naturalnej pozycji dla chwytu (np. niemal w płaszczyźnie drogi) obsługiwałaby sprzęgło, ta druga hamująca, zamontowana symetrycznie do tej po przeciwnej stronie kierownicy, znacznie bardziej pochylona w dół. Rozwiązanie o tyle dobre, że możesz obsługiwać sprzęgło lub hamulec, jednak ciężko złapać oba na raz (no chyba że dwa palce na jednej, dwa na drugiej ). Przestrzeń między klamkami mogłaby być mniejsza, ale wtedy ciężej wybrać klamkę . IMO optymalne rozwiązanie mimo wszystko - dwie zwykłe klamki jedna za drugą nasunięte na kierownice z przesunięciem kątowym. Albo inaczej - oba hamulce z jednej klamki po jednej stronie kierownicy (rozdzielacz do rotorów + odpowiednie ustawienie szczęk/zacisków hamulców), sprzęgło z drugiej strony na jednej klamce. Prosto i bez udziwniania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.