endrju771 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Witam, jestem tu nowy i przychodzę od razu z problemem. Swoje buciki spd mam od 3 lat, bloki niezmieniane od początku, ale prawy but zaczyna mi wyskakiwać powoli, no więc chciałem zmienić bloki na nowe, oraz tymczasowo zamienić je chociaż miejscami. No i pojawił się problem... jedna śruba jest tak zjechana, że klucz w środku się kręci. Ja bloki dokręcałem tylko jeden jedyny raz, kiedy buty kupiłem, nie mam zielonego pojęcia od czego mogło się zrobić takie jajko. Stąd moje pytanie - jak w tej sytuacji odkręcić blok? Pytanie drugie, czy to już pora na kupno nowych pedałów? Moje mają około 12000km przejechane (M520 jakby kto pytał), no i mimo że sprężyna jest skręcona do oporu, to wpinam się jak w masełko. Kiedyś miałem problemy z wpięciem się, kiedy miałem skręcone na 1,5 obrotu, a teraz jest na max i jest bardzo lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 3 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Łby śrub odwiercić, blachę z gwintami odwrócić i przykręcić nowe bloki (blacha ma 4 otwory gwintowane). Kwestia sprężyny w pedałach - może bloki są tego powodem, spróbuj najpierw tej drogi i zamontuj nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 8 Maja 2010 Udostępnij Napisano 8 Maja 2010 Poczęstuj śrubki wd-40,ułatwi to ich odkręcenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 No i pojawił się problem... jedna śruba jest tak zjechana, że klucz w środku się kręci. Ja bloki dokręcałem tylko jeden jedyny raz, kiedy buty kupiłem, nie mam zielonego pojęcia od czego mogło się zrobić takie jajko. Stąd moje pytanie - jak w tej sytuacji odkręcić blok? na te śruby trzeba bardzo uważać napisz jak ją odkręciłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Kiedyś ojciec pomógł mi wykręcić śrubę z objechanym gwintem poprzez nacięcie jej w poprzek i wykręcenie zwykłym płaskim śrubokrętem. Przy bloku pewnie jest to mocno zakręcone więc z tym może być problem. Jak Ci nie szkoda śruby to można ją zawsze rozwiercić Co do siły wypinania - to zależy od stopnia zużycia bloków. Też podejrzewałem coś takiego w moich 540 (ale przy trochę większym przebiegu, koło 20 tys.). Problem minął kiedy zmieniłem bloki - teraz jest mega siłą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.