danio12345 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Witam, od długiego czasu (ponad pół roku) nie używam dwóch najmniejszych zębatek na korbie. Chciałbym je usunąć. Przednia przerzutka jest nawet rozregulowana i nie zmienia na mniejsze zębatki. Obecnie mam korbę Shimano deore FC-M440. Czy można z niej wymątować mniejsze zębatki? I czy przy okazji można wymontować manetkę + przednią przerzutkę? Czy na korbie z jedną zębatką często spada łańcuch? Bardzo proszę o nieskomplikowane odpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danio12345 Napisano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 dzięki za odpowiedz, nie znam się na profesjonalnych nazwach, słyszałem że mówi się na to zębatka więc tak sobie zapamiętałem Ale dzięki za zwrócenie uwagi, przyda się. W takim razie zdejmę manetkę i przerzutkę, najwyżej kiedyś pobawię się z innymi kołami zębatymi :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Projec powiedz mi jak to jest, że pytasz o banalne rzeczy świadcząc o swojej wiedzy, a radzisz innym, na dodatek błędnie! Ta korba ma zdejmowane blaty, wystarczy klucz imbusowy. Manetkę możesz ściągnąć wcześniej odkręcając klamkę i zsuwając bądź odkręcając chwyty, zależy jakie masz. Pancerz i linkę również, jeśli śruby H i L umożliwią Ci ustawienie przedniej przerzutki w stanie nieruchomym na pozostawionej koronce, to będzie Ci samodzielnie służyć za prowadnik. Bez tego łańcuch będzie spadał w terenie, nawet lekkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danio12345 Napisano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 aha, czyli prowadnik musi zostać, ze ściągnięciem manetki nie będzie problemu, dzisiaj pokombinuję trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...