Sajgon007 Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Siemka. Mam problem - mam nowy rower i kiedy mam przerzutki na 1:1 (chce wystartować z 1:1 bo chce unieść przednie koło aby jechać na tylnym kole) to coś mi charczy/trzeszczy - nie wiem dokładnie gdzie ale gdzieś w okolicach korby,przedniej przerzutki a tylnej przerzutki. Gdy mam przerzutki na 1:1 i wystartuje wolno jest okej ale gdy staruje szybko na 1:1 to coś właśnie charczy/trzeszczy. Pomóżcie mi !!! ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal2325 Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Przerzutka wyregulowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajgon007 Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 1 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 nowe rowery wymagają ok 100-200 km dotarcia zeby przestały dziwne dźwięki występować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Humelix Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Ja miałem na 1;1 dziwny dzwięk wszystko sprawdziłem i okazało sie że łańcuch ociera o opone. Trzeba przodnią przerzutkę wyrególować a jak np ine umiesz to daj mniejszą opone też działa xD pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajgon007 Napisano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Ja miałem na 1;1 dziwny dzwięk wszystko sprawdziłem i okazało sie że łańcuch ociera o opone. Trzeba przodnią przerzutkę wyrególować a jak np ine umiesz to daj mniejszą opone też działa xD pozdro Masz racje mam opone Schwalbe Fast Fred 2.35 ;] Ale czy szkodzi to łańcuchowi,oponie albo napędowi ? ;/ bo opony nie chcę zmieniać ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Jak można w ogóle startować z takiego przełożenia do jazdy na tylnym . Dla mnie 2x5 to minimum, oczywiście nie z miejsca, bo to jakaś bzdura. Co do trzasków to tak jak pisał Puklus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajgon007 Napisano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Jak można w ogóle startować z takiego przełożenia do jazdy na tylnym . Dla mnie 2x5 to minimum, oczywiście nie z miejsca, bo to jakaś bzdura. Co do trzasków to tak jak pisał Puklus. Przecież aby poderwać przednie to trzeba bardzo szybko ''zapedałować'' tak to ujmę xD Jak masz przełożenie 1:1 to właśnie lekko się pedałuje. A jak masz przełożenie 2 x 5 to wątpię żebyś z miejsca tak szybko wystartował aby jechać na tylnym. Może to głupie pytanie i nie na temat ale aby jechać na tylnym to właśnie się startuje z miejsca czy w trakcie jazdy jak już się osiągnie np. 20 km/h to wtedy poderwać przednie koło i jechać na tylnym ? Jedni robią tak inni tak - jak powinno się robić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Tak jak napisałem, z miejsca jest dużo ciężej, bo koła się nie kręcą i lecisz na boki. Im szybciej tym łatwiej, ale do nauki to nie proponuję przy 25-30 . Jakieś 15km/h będzie ok. Tylko koniecznie kask, bo potylicę ma się jedną! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajgon007 Napisano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 Dzięki Wszystkim za pomoc ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.