ukaniex Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 Ciężko Ci dogodzić, z serwisem DT nie ma problemu najmniejszego więc i gwarancja jest zbędna.
tompoe Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 Nie pisalem, ze musi być dt 240. 340 jest tez dobra tylko ma średnia wagę. Na stronie formicki-bike.pl widziałem niedawawno komplet kółek na dt240 za 1700zł czyli poniżej ceny katalogowej kompletu. Ebay tez nie gryzie czasem można znaleźć hugi w fajnej cenie. Można też poszukać Magury, która kosztuje sporo mniej od dt.
Fludi Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 Mam Onyx'y i jestem w pełni z nich zadowolony, może kiedyś kupię 240 A że serwis jest prosty wiem, szczególnie, że samo DT u siebie na stronce zamieszcza konkretne manual'e
ukaniex Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 Na allegro był ostatnio zestaw 717/revo/Chris King za 1700zł na 6B. Ciekawą alternatywą jest zestaw piast a2z który na e-bay kosztuję ~150$, waga tylnej piasty to coś około 240g.
Micusek Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 A ja mam pytanko... Obręcz XC717 disc/DT 370 6ś/comp/DT mosiądz 12 mm No i z kalkulatora dt swiss wychodzi mi: Przód: le. - 261 mm ri. - 263 mm <Co oznaczają te le. i ri. ?> No i to jest ze średnicą podaną przez DT (z tej listy)czyli 542mm. Natomiast ze strony tech-mavic.com spoke suport diameter podają 538,5mm róznica wtedy jest. Tylko że z technicala jest to specyfikacja obręczy na 2004 rok. Nie wiem swoją drogą czy bawić się w to obliczanie, jeśli zamawiałbym w bikestacji ? Wtedy wystarczy podać w np uwagach zamówienia czy jak ? Na gg cały czas niedostępni, a maila jakoś nie miałem okazji napisać. Mam też pytanie, jeśli będę zamawiał to napisać żeby zaplotli .. jak ? Na 3 słoneczka,coś innego ? W ogóle nie wiem jaka jest różnica.
Fludi Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 left - right To oznaczają Jak masz zamiar samemu zaplatać to musisz znać długość szprych. A jak zostawiasz to im do zrobienia, to już Cię to nie obchodzi. A zaplot, chyba miałeś na myśli na 3 krzyże albo 4 krzyże, jeśli bierzesz kółko na 36 szprych. Zastanów się jeszcze czy rzeczywiście chcesz piastę 340 bo ona wagowo wypada praktycznie jak Onyx/370, budowę ma identyczną różnica polega chyba tylko na innym uszczelnieniu i że ma komplet może z 20gram mniej. Znaczącą różnicę masz dopiero na 240.
Micusek Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 left - right, łoł, nieźle, szkoda że na to nie wpadłem ;P Co do DT 340, chyba nigdzie czegoś takiego nie napisałem ? Zdałem się w pełni na Ciebie i wybrałem DT370. Co najwyżej w przyszłości zaryzykuję "marny tajwański substytut" na tył - Novatec D712, lżejszy ~100 g. A, tak, chodziło mi chyba o krzyże. I to by był najlepszy zaplot ? na 3 krzyże ?
tompoe Napisano 8 Maja 2010 Napisano 8 Maja 2010 l Zastanów się jeszcze czy rzeczywiście chcesz piastę 340 bo ona wagowo wypada praktycznie jak Onyx/370, budowę ma identyczną różnica polega chyba tylko na innym uszczelnieniu i że ma komplet może z 20gram mniej. Znaczącą różnicę masz dopiero na 240. Rożnica jest taka, że 340 ma już Ratcheta czyli jest prawdziwą Dt. 370 to zwykla piasta w niezwyklej cenie.
lysy35 Napisano 14 Maja 2010 Autor Napisano 14 Maja 2010 Witam ponownie Dzis przyszły kółka novatec ztr olympic dt revo Waga przód 631 bez zacisku Waga tył 772 jw Szprychy bardzo cienkie, tak samo obręcze jutro pierwsze testy
Fludi Napisano 14 Maja 2010 Napisano 14 Maja 2010 Mam nadzieję, że te kółka nie są pod tarcze... Bo jeśli dałeś Revo pod tarcze, to życzę powodzenia
Dun Napisano 15 Maja 2010 Napisano 15 Maja 2010 w bikestacji zlozylem, kola oba kola na DT SWISS 370, szprychy DT champion nyple rowniez od dt swiss, obrecze xm819, calosc ~1600pln no i zaciski KCNC. komplet pod hamulce tarczowe - generalnie mozna zlozyc bardzo dobre kola w cenie do 1500, gdy niezalezy nam na tubeless jest jeszcze latwiej
lysy35 Napisano 15 Maja 2010 Autor Napisano 15 Maja 2010 Do obręczy ztr nie pasuje wentyl samochodowy można to rozwiercić czy kupic dętki presta?
Fludi Napisano 15 Maja 2010 Napisano 15 Maja 2010 Ciekawe w czym? Wszystkie pompki rowerowe masz na każdy wentyl, więc nie ma problemu z pompowaniem. A nawet jak taką nie dysponujesz tylko samochodową, to są takie tuleki za 5zł, które nakręcasz na Preste i jedziesz inną pompką Jak już tak bardzo Ci to nie pasuje to rozwiercaj, bo na myślenie, żeby wziąć obręcz pod auto już jest za późno Albo Mavic'a trzeba było kupić on ma w komplecie przejściówkę do otworu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.