TocaS Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Witam Moje kółka składają się z obręczy Alexa XDlite, szprych (przełożonych ze starego koła) CN Spoke (36 szt na koło) i piast Boplight, które zamierzam za jakiś czas również wymienić. Od jakiegoś czasu borykam się z nowo złożonymi kołami, zaczęło się od grających szprych, po około 1000 km od złożenia oddałem koła do naciągnięcia. Na początku gdy jeździłem asfaltem istna cisza i spokój. Wjechałem w teren jakieś 15 kmów i znów zaczęły grać. Minęło kolejne 700 kmów dzisiaj ostro w terenie mocny zakręt przy dużej prędkości i trach - pęknięta szprycha wyniku czego koło troszkę skrzywione, znajdę jakąś szprychę i podmienię. Ale podejrzewam, że problem na tym się nie skończy. Dużym błędem z tego co tu wyczytałem kiedyś jest to, że chciałem zaoszczędzić i wziąłem stare szprychy, zastanawia mnie w ogóle jak są opiniowane szprychy CN Spoke. Reasumując prawdopodobnie będzie trzeba je wymienić i tu się nasuwa pytanie, na jakie ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Ja mam CNspoke od 2 lat i nie mam powodów do narzekań. Jeżeli Tobie te szprychy samoczynnie się luzują, to znaczy, że się naciągają. Należy je zmienić na coś lepszego, np. DT champion. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Nic no na razie podmieniłem na inną, zlikwidowałem bicie zobaczymy co będzie dalej. Te CNSpoke są 2mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 1 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Hmm pękająca szprycha to zazwyczaj luźna szprycha. Może zaplot był za luźny? Ile ważysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 90 kg, zaplot nie jest super ale ponoć po naciągnięciu, choć wydaje mi się że szprychy znów się poluzowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikM Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Kiedyś mieliśmy w serwisie CN-y i wymieniliśmy całą partię - po miesiącu plecenia na nich kółek bo pękały - ok 30 paczek ca 2000 szprych do policzenia Po tym były na nich tyko serwisowane koła a wszystkie nówki na DT. TocaS, wymień wszystkie szprychy, uzupełnianie pojedynczych niczego nie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Nie wiem czy warto pakować się od razu w nowe szprychy, skoro piasta ma być niedługo do wymiany, najlepiej sprężyć się i szybciej wymienić piastę ze szprychami. Szprychy DT Competition doskonale sobie poradzą i będą stosunkowo lekkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 ...dzisiaj po 135 kmach lub wczoraj po 35 bo właściwie dopiero dzisiaj koło oglądałem, strzeliła kolejna szprycha. update potem zaś kolejna... Szprychy zostały wymienione na mach1 jak na razie cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.