Mod Team Puklus Napisano 28 Kwietnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 Witam Ostatnio zauważyłem jakby mi sie korek w koronie od strony tłumika pocił ale myslalem ze moze mi coś chlapnęło i jest takie tłuste ale dzis zauważyłem ze ewidentnie spod korka cieknie Teraz moje pytanie czy moge normalnie ten korek odkręcić, czy muszę też odkręcić dół?? Bo próbowałem go ruszyć, siedział lekko ale nie odręcał sie płynnie tylko tak jak by go coś trzymało i kręcił sie skokowo wiec go zostawiłem aby sie upewnić. Czy owo ciekniecie moze być spowodowane dobiciem amora ?? Wczoraj mi sie to udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Kwietnia 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 No dobra rozmawiałem z ToBo i mi powiedział ze ten korek normalnie moge odkręcić. To go odkręciłem ale tylko do momentu skonczenia gwintu. Korek jest luźny ale wyjść nie ma zamiaru. Przy odkręcaniu i zakręcaniu strasznie sprężynował. Ktoś wie jak to sie wyciąga ?? http://img156.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img156/5576/1009048y.jpg tak to tam wygląda. Wg manuala jaki posiadam do tego modelu wstawiali tłumik kompresji w wersji recznej i z manetki i kotek z jakby tłokiem (tak to wygląda na zdjeciu w manualu) i ta opcja jest u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.