Skocz do zawartości

[napęd] jaki


hexagon5800

Rekomendowane odpowiedzi

A mocowanie przerzutki przedniej z ta ramą ? albo w tej przerzutce cos pisze o wilkosci tacz np. 44 i 48 T , w ogóle nie wiem o co w tym chodzi :/ . albo otwory w piascie , tez nie wiem o co chodzi . w kasecie tez o tym pisze :icon_confused: i nie wiem czym sa ogniawa w lancucha . Sam sie przyznam ze nie znam sie zbytnio na roweruch .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

średnica obejmy przedniej przerzutki ma być taka jak średnica rury podsiodłowej, zmierz ją sobie suwmiarką, ewentualnie rura może mieć mniejszą średnicę niż obejma przerzutki, można wtedy zastosować redukcję.

Jeżeli chodzi ci o top-swing, down-swing przy przedniej przerzutce to patrząc po zdjęciu do hexagona będzie pasowała dowolna z nich.

Te 44t i 48t to ilość zębów na tzw. blacie czyli największej zębatce na korbie.

Rozmiary kaset podawane są tak: 11-32T, co znaczy tylko tyle że najmniejsza zębatka ma 11 zębów, a największa 32 zęby.

Otwory w piaście to otwory na szprychy, ma być ich tyle samo ile w obręczy :icon_wink:

Ogniwo łańcucha to jeden segment których połączony ciąg tworzy łańcuch.

Uprzedzając pytanie, długość wózka tylnej przerzutki, polecam jak dla ciebie SGS, będzie że tak powiem odporny na błędy użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piastę, którą podałeś jest pod hamulec tarczowy ponieważ ma mocowanie tarczy CenterLock.

 

Tu masz właściwą http://www.allegro.pl/item1017335147_nowa_tylna_piasta_deore_shimano_fhm530_36o.html#gallery

 

Co do łańcucha z pierwszego postu wystarczy jeśli kupisz HG53 nie różni się niczym zbytnio od HG73, a żywotność niemal identyczna, cena zaś mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pff czesci przybeda jada dzien bo znalazlem naprawde po okazyjnych cenach . A o serwis sie pytam tylko dlatego bo nie mam pojecia o tym zaplataniu . A więc ?

 

no i jeszcze jedno wszyscy napisaliscie ze to wszystko gra z moim rowerkiem :/ yy tylko ja mam korbe FC-M191 . Cytat :Opis: FC-M191 Mechanizm korbowy

• system 8,7,6-rzędowy . Wiec nie wiem juz co jest w koncu dobrze a co zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zwracaj uwagi na to co ten gość wypisuje, bo widać ewidentnie zgrywa speca.

 

Sam się nie bierz w żadnym wypadku za zaplatanie koła. Kup części i zanieś do serwisu, gdzie to zrobią dobrze (a przynajmniej powinni).

 

Praktycznie każda korba będzie działać z każdym napędem, więc się nie przejmuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie czy potrzebujesz 9 biegów. Dużo pieniędzy Cię to będzie kosztować, moim zdaniem lepiej trzymać się 8 aż reszta osprzętu znacznie przewyższy ten poziom. Przerzutkę możesz kupić "przyszłościowo" jakąś dobrą, ale kaseta i łańcuch pod 8 bym brał. Korba ma duży przebieg? Jak widać zmiany na zębach to mogą być problemy z nowym łańcuchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...