Skocz do zawartości

[amortyzator przód] wymiana uszczelek w Torze 318


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

Mam zamiar wymienić amortyzator w krossie level A6 tore 318 solo air. Pociągła 4500km i zaczęło schodzić z niej powietrze zakupiłem wszystko potrzebne do jego serwisu(olej,smar,pompkę. zestaw o ringów itd.) ale nie dało to żadnego rezultatu bo nie znalazłem w komplecie żadnych o ringów pasujących do tory i nie mam pojęcia gdzie takowe mogę dostać (chyba jedynie takie maja w serwisach autoryzowanych danej firmy jakieś niestandardowe te wymiary o ringów?) pytałem się w serwisie to mi powiedzieli ze za miesiąc sprowadzą o ringi i serwis i ich wymiana będzie kosztowac 200zł~:thumbsup:, wiec postanowiłem ze zakupie amortyzator do 1000zł i mysle zeby nie był to powietrzny bo wydaje mi sie ze powietrzne maja mała trwałość,ze takie wysokie ciśnienie panujaca w komorze szybko powoduje zużywanie się o ringów wiec mam pytanko jakie sprężynowe amorki proponujecie?

Napisano

Oringi kupisz w każdym sklepie z uszczelnieniami za grosze. Powietrze może schodzić bo OEMowe Tory z Krossów nie są wykonane tak dobrze jak wersja BOX (sam mam z Krossa).

Napisano

OEM to wersje produkowane do gotowych rowerów, często uboższe niż wersje BOX produkowane do osobnej sprzedaży. Te drugie zazwyczaj zawierają kartę gwarancyjną, instrukcję, pudełko i pompkę.

Napisano

O co są uboższe? Plastikowe zamiast alu bebechy, stalowe zamiast aluminiowych rury sterowe. Też mam Torę i też się rozszczelniła po podobnym przebiegu. Wymiana oringów załatwiła sprawę.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...