Michal2325 Napisano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2010 Witam. niedawno kupiłem rower i nic w nim nie regulowałem. Na przodzie mam shimano alivio a styłu deore. Jak na kierownicy w manetce prerzucam na 7 to patrze że wchodzi na 8 z tyłu. A jak przerzucam na 8 to nic się nie zmienia bo juz wskoczyło wcześniej. Próbowałem przetawić lancuch na to poprawną zębatkę i wrócilo z powrotem do blędnego ustawienia. nie wiem co mam z tym robić, czy może to tak ma być? Będe wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2010 Źle wyregulowana tylna przerzutka - innej opcji nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal2325 Napisano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2010 Dzięki. można to zrobic samemu? Chociaż ja jestem w tym temacie zielony więc pewnie oodam go do serwisu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2010 Jasne że można zrobić to samemu, początki jak zawsze nie są łatwe ale potem to bardzo szybciutko http://www.forumrowe...erzutki-tylnej/ - regulacja przerzutki tylnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal2325 Napisano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2010 Dzięki Spróbuje sam to zrobić. Mam jeszcze jeden problem. Jak zjade z jakiegoś krawężnika to tylna przerzutka uderza o koniec ramy i to dośc mocno. Czy to też jest kwestią regulacji przerzutki? Ustanie to po regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...