rakken Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 Dzień dobry To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich. Ostatnio myślę o zakupie roweru szosowego. Znalazłem coś takiego jak w temacie. Ciekaw jestem waszej opinii o nim. Co do użytkowania to chciałbym móc od czasu do czasu przez jakiś lasek czy pole przejechać. Dlatego zastanawiałem się też nad zmianą opon na nieco bardziej przełajowe. Stąd też pytanie czy zmiana opon wiązałaby się z zmianą obręczy czy też na te mógłbym założyć szersze opony. Opis roweru Wheeler Route 1.2 2010: LICZBA BIEGÓW: 27 RAMA: Alloy 6061 D.B.) / Sloping Comfort Geometry / Hydroforming Tubing ROZMIARY RAM: 48, 51.5, 54, 55, 56.5, 58.5cm WIDELEC: WHEELER Road 1-1/8" / Full Alloy U6 STER: Ahead Semi 15mm / integr. / 1-1/8" KIEROWNICA: WBP Raise bar 380-420 / 26.0mm WSPORNIK KIEROWNICY: WBP Ahead EN-M / 1-1/8" / 7° GUMY NA KIEROWNICĘ: WBP Gel Tape HAMULCE: Alloy Caliper , short type ŁAPY HAMULCA: SHIMANO 2300 Alloy Aero type OBRĘCZE: Double Wall 32H, CNC SZPRYCHY: Stainless Steel 14G PIASTA PRZÓD: Alloy 32H w/QR PIASTA TYŁ: Alloy 32H w/QR KASETA: SHIMANO 2300 12-25T. OPONY: 700 x 23C / 60Tpi KORBA: SHIMANO 2300 52X42X30T. ŚRODEK SUPORTOWY: Cartridge type PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO 2300 PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO 2300 MANETKI: SHIMANO 2300 Shift/Brake lever Dual Control ŁAŃCUCH: Z72 PEDAŁY: WBP with toeclips SIODŁO: WBP Road SZTYCA: WBP 27.2x250mm AMORTYZATOR TYŁ: - Z góry dziękują za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 co do przejechania lasku to moze nie jest to najlepsze rozwiazanie jak kiedys wracałem z babki to ze zanajomymi umowiłem pod estakadami trasy gdańskiej tyle ze teraz robia most pónocny to 2 znajomych byli na goralach naciagneli mnie na przejazd przez lasek bielanski (wczesniej sie z nimi spotkałem) a wtedy troche padało tak to nawet jechało sie nawet ok na podjazdach tylne kolo sie slizgalo w blocie ale dalo sie podjechac jedynie nie zjechałałem jednego zjazdu byl juz za bardzo nachylony i bloto było bałem sie ze nie bede miał zdanej kontroli nad rowerem jedynie co to musiałem wymienić klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_gregorio Napisano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 Witam! Obręcze nie będą problemem. W przełajach używają takich samych jak na szosie a wsadzają oponki 32-35mm. Ja na swoich Mavicach Open Pro bez problemu używałem Maxxis Wormdrive 42mm. W Twoim przypadku problemem może się okazać rama i hamulce, zarówno w ramę szosową jak i w hamulce nie mieści się grubsza oponka, max to 28mm, a często nawet mniej. Jeśli więc chcesz też móc czasem pojeździć po trasach nieutwardzonych to pomyśl o przełajówce bądź po prostu crossie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rakken Napisano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.