miki19953 Napisano 22 Kwietnia 2010 Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam mam rower KTM el paso '08 i w nim jest taki amor i od pewnego czasu mam w nim luzy. Niewie ktoś czy to się da naprawić i ile by to kosztowało. A nie wie ktoś ile na taki amor jest gwara? Bo ja nie mogę znaleźć książeczki. Możliwe że 3 lata?
Mod Team Puklus Napisano 22 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 22 Kwietnia 2010 Luzy ... chodzi ci o luzy na goleniach ?? Jeżeli tak to oznaka wytarcia sie tulei. Można wymieniać ale średnio to opłacalne będzie.
miki19953 Napisano 22 Kwietnia 2010 Autor Napisano 22 Kwietnia 2010 Tak chodzi mi właśnie o to, ile taka naprawa może kosztować? A gwarancja niewiecie ile jest na KTM czy to jest oddzielna na amor?
Felton93 Napisano 22 Kwietnia 2010 Napisano 22 Kwietnia 2010 Sprawdź najpierw czy to nie luzy na sterach. Bo to trochę dziwne żeby Tora w tak krótkim czasie złapała luz na goleniach (nawet podstawowa wersja 289 ma golenie 32mm).
zgud Napisano 22 Kwietnia 2010 Napisano 22 Kwietnia 2010 gwarancja na amor rok maksymalnie 2 lata trwała... używałeś z hamulcem tarczowym?? jak tak jaka tarcza i ile ważyłeś?? luz sprawdzałeś przy goleniach??
Mod Team Puklus Napisano 23 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 23 Kwietnia 2010 Bardzo mało prawdopodobne żeby uznali na gwarancji złapanie luzów. Amory łapia luzy i już. Nawet pancerna Tora, zależy ile nią przejechałeś i jak wcześniej pisali w jakich warunkach. Naprawa sprowadzi sie do wymiany amora na nowy. Tego na pewno ktoś kupi. Samych tulei pewnie nie dostaniesz nigdzie ale może uda ci sie kupić całe golenie.
miki19953 Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Napisano 23 Kwietnia 2010 No to tak warzę 65kg na rowerze mam dopiero 4 000 km przejechane raczej większość po ulicy amor nie był katowany czasem się poszalało jak to czasem bywa skoki jazda na jednym kole itp ale nic większego nie było pare razy się wy######a*em w tym raz porządnie. wydaje mi się że to luzy między golenią górną a dolną bo jak hamuje to tak jak by dolna się cofała, jak podjadę pod ściane i delikatnie udeże to słychać czasem bicie. a jak jadę po kostce to kierownica drga tak jak by przód/tył. A tak po zatym ta wersja w tym ktm to 100mm??? może to śmieszne ale nie wiem a i amory manitou są dobrę??? aha mam tarczókę br-m485
Mod Team Puklus Napisano 24 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 24 Kwietnia 2010 Hmmm nie brzmi to jedno znacznie. Zrób tak : Zahamuj przednie koło i drugą ręką złap główkę ramy przy sterach i poruszaj przod-tył. Jak będzie luz od razu wyczujesz a jak nie to luz na goleniach kory można sprawdzić tam samo tylko trzeba złapać ręką przy uszczelkach. Manitou też są dobre ale jak wszyscy ma modele wysokiej jak i średniej jakości. U mnie pierwsze luzy na goleniach pojawiły sie po ok 1000km, przy jeździe raczej bardziej agresywnej. Mam Manitou Splice
miki19953 Napisano 24 Kwietnia 2010 Autor Napisano 24 Kwietnia 2010 ok zaraz sprawdzę. Jak naprawa będzie nieopłacalna to pojeżdże dopłuki się nie rozleci taki by był dobry : http://allegro.pl/item1008568101_manitou_stance_170mm_1_1_2_dh_fr_jak_nowy_os_20mm.html tylko jest jeden i to używany. A u mnie pierwsze luzy były jakoś 2 000 km ale były minimalne i powiedział mi o nich kolega jak się mu dałem przejechać Hmmm nie brzmi to jedno znacznie. Zrób tak : Zahamuj przednie koło i drugą ręką złap główkę ramy przy sterach i poruszaj przod-tył. Jak będzie luz od razu wyczujesz a jak nie to luz na goleniach kory można sprawdzić tam samo tylko trzeba złapać ręką przy uszczelkach. Manitou też są dobre ale jak wszyscy ma modele wysokiej jak i średniej jakości. U mnie pierwsze luzy na goleniach pojawiły sie po ok 1000km, przy jeździe raczej bardziej agresywnej. Mam Manitou Splice Zrobiłem tak jak pisałeś noi na początku czułem jakieś bicie i na goleniach i na sterach ale okazało się że to hamulec... zaparłem więc rower o ścianę i nie czułem różnicy między luzem na sterach i na goleniach. Już nie długo będę w bikershop'ie na regulację wszystkiego to mi to też sprawdzą.
Timon92 Napisano 24 Kwietnia 2010 Napisano 24 Kwietnia 2010 Po prostu dociągnij stery. 1. Odkręć śruby trzymające mostek na sterówce 2. Dokręć śrubę na górze mostka 3. Przykręć mostek z powrotem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.