lupasss Napisano 22 Kwietnia 2010 Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam mam problem, chciałbym prze-serwisować blokadę przy Firscie RLC. Manetka mimo wymiany linki nie chodzi jak powinna. Podejrzewam ze pewnie potrzebuje szmatki i trochę oleju i to pojawia się pytanie. Jak można to zrobić, tzn jak wygląda budowa tej blokady co znajduje się po zdjęciu "dekielka". Ewentualnie w grę wchodzi profesjonalny serwis. Czy ktoś wie, gdzie serwisują RST ewentualnie jakie to koszty. Z góry dzięki za pomoc
marsman Napisano 22 Kwietnia 2010 Napisano 22 Kwietnia 2010 konstrukcja jest banalnie prosta. pod dekielkiem jest tylko sprenżyna. jeśli nie masz dwóch lewych rączek na pewno to złożysz
swierzak1 Napisano 7 Marca 2011 Napisano 7 Marca 2011 Witam serdecznie. Mam pewien problem z tym RST. Mianowicie nie wiem kompletnie jak wyjąć górne lagi z dolnych goleni amortyzatora? Jak to zrobić? Proszę o szybką odpowiedź bo chciałbym dokończyć serwis
Mod Team durnykot Napisano 7 Marca 2011 Mod Team Napisano 7 Marca 2011 Po obejrzeniu filmu na stronie RST na pewno sobie poradzisz. http://www.rst.com.tw/ct/techsuport/techsuport.jsp?f=TF1263606687110&s=2 W skrócie- ściągasz pokrętło regulacji tłumienia odbicia, wkręcasz śrubę do środka zgodnie z ruchem wskazówek zegara, w lewej goleni wykręcasz śrubę ruchem przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i ściągasz golenie. Prawie tak samo jak w Manitou.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.