Luqs Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Witam, Na wstępie powiem, że jestem w tych tematach zielony i dlatego proszę o pomoc - mianowicie mam problem z wybraniem dla siebie roweru. Głównie będę nim jeździł w mieście, czasem w terenie. Zależy mi żeby był w miarę lekki, z dobrymi przerzutkami ( nie psującymi się od razu) oraz amortyzatorami (przyzwyczaiłem się do nich), tym bardziej nie mam pojęcia jaka rama i co jest jeszcze ważne w doborze roweru. Lepiej kupić gotowy czy bawić się w składanie z części (myślę ze dałbym rade go złożyć - na necie coś się o tym znajdzie, tylko nie wiem czy to ma sens)?
Mod Team sznib Napisano 21 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 21 Kwietnia 2010 Przede wszystkim podaj kwotę jaką chcesz przeznaczyć na rower. Jeśli pisząc "amortyzatory" masz na myśli przód i tył, to w miarę sensowny full to wydatek powyżej 3 tys. pln.
Sonix Napisano 21 Kwietnia 2010 Napisano 21 Kwietnia 2010 Witam. Składanie roweru się nie opłaca chyba że chcesz poskładać jakiś porządny wyczynowy rower. Drugą sprawą jest tak jak kolega napisał jakie masz na to fundusze?
rastatajm Napisano 21 Kwietnia 2010 Napisano 21 Kwietnia 2010 Jak głównie miasto i trochę terenu (zależy też jakiego...) to może lepszy byłby Cross z przednim amortyzatorem i sztycą amortyzowaną?
Luqs Napisano 21 Kwietnia 2010 Autor Napisano 21 Kwietnia 2010 Nie no bez przesady nie mam 3 tys. na rower ;p chciałbym zamknąć się w 1000zł, nie potrzebuje jakiegoś strasznie profesjonalnego jedynie takiego który nie będzie się psuł i będzie dobrze działał. Jakie firmy polecacie?