Jagoda50 Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Witam forumowiczów i Administrację Forum. Mam problem,ale nie wiem czy potrafie sie tu poruszać???? Może dam radę . Mam taki problem. I prosze o pomoc i poradę. Szukam roweru dla siebie marki Gazelle /innego nie chcę/ Jestem niska,mam 156 cm wzrostu i na alegro używane rowery sa dla mnie za duże. Znalazłam 2 rowery do mego wzrost i teraz nie wiem ,który kupic? Gazelle madelief26,które maja sprowadzić w cenie ok.1700 zł link http://www.gazelle.n...adelief-26.html oraz 2 razy droższa Gazelle Orange Plus z przerzutkami http://www.chillride...us+26+t7+damski Rowe ma mi służyć do wyjazdów po zakupy ,do lasu i niedalekie wypady. Pomóżcie mi proszę który będzie dla mnie lepszy? Podoba mi sie bardziej ten droższy ale nie wiem po co mi te przerzutki,czy nie będą mi przeszkadzały w jeżdzie? Nie mam doświadczenia z nimi a teren u mnie nizinny. Nie mam sie też kogo poradzic. Z góry dziękuję za pomoc.