supergdynia Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Witam, zauważyłem ze wiekszosc amórow RS-a w tym Reba do zamontowania linki blokady skoku ma cos takiego : http://img687.imageshack.us/i/fotaka.jpg/ A niektóre mają dziurę w Koronie amora na wejscie pancerza linki tak jak tutaj:http://yfrog.com/63reba5j Czy odznacza to jakieś modele/wersje REBY Team na jakies slabsze czy cos?Czy to poprostu szczegół na który nie ma co patrzeć? Z góry dzieki za odp.
mati199 Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Możliwe, że te Reby różnią się od siebie rocznikami. Być może RS przeprowadził modernizacje tego
supergdynia Napisano 20 Kwietnia 2010 Autor Napisano 20 Kwietnia 2010 Możliwe, że te Reby różnią się od siebie rocznikami. Być może RS przeprowadził modernizacje tego O Roczniki raczej nie chodzi , bo mam na myśli akurat rocznik 2008 i w nim zastosowane sa te dwie opcje czasem z dziura w koronie a czasem z tą drugą rzeczą
Rychlapl Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Przecież to tylko sposób montażu linku do tego kółeczka. Nic nie zmienia w pracy amortyzatora. Nie przejmuj się tym kawałkiem plastiku. Edit/ Starsze modele przeważnie nie miały tego "dodatkowego" elementu. Nie wiem jak to nazwać
lukaszs Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 to nie ma znaczenia.....nie zależy od wersji ani rocznika.
maciek3na Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Może to roczniki różne, ja mam 2007 i mam ten system z drugiego zdjecia(to zdjecie jest też chyba reby 2007, wnioskuje to po matowym lakierze)
razorjack Napisano 21 Kwietnia 2010 Napisano 21 Kwietnia 2010 małe to pierwsze zdjęcie, ale wygląda jakby miejsce na montaż linki było częścią elementu wystającego z tłumika (z lagi). ja u siebie (reba 05) mam taką część zintegrowaną (wykutą) razem z koroną. to jest na pierwszym obrazku? a u siebie (reba05) mam coś takiego:
Schwefel Napisano 21 Kwietnia 2010 Napisano 21 Kwietnia 2010 W starych Rebach była przelotka w koronie, w nowych jest w tłumiku i tyle. W ogóle co to ma do rzeczy?
twmax Napisano 24 Maja 2010 Napisano 24 Maja 2010 W starych Rebach była przelotka w koronie, w nowych jest w tłumiku i tyle. W ogóle co to ma do rzeczy? Podłączę się mam pytanie jak wyczyścić tą cześć manetki z linką ? Linka w pancerzu ciężko chodzi. Czasem się zacina po odblokowaniu. Przy samej końcówce nie pomaga naciśnięcie amora muszę ręcznie pomóc ciągnąć za linkę. Ma ktoś jakiś pomysł ?
eloo Napisano 24 Maja 2010 Napisano 24 Maja 2010 linke i pancerz mozesz wymienic bo to groszowe sprawy. Mam ten sam problem ze blokada sie zacina ale jest to wina zapiaszczonego lub slabo nasmarowanego pokretla ktore ciezko sie obraca tylko nie mam kiedy tego wyczyscic
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.