trekkOSW Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 pytanko mam takiej tresci wymieniam caly naped w tym wolnobieg 7 na kasete 9 licze sie z tym ze do wymiany jest cala piasta tylnia. dotychczasowa piasta byla na 36 H no i co za tym idzie obrecz rowniez. wpadla mi teraz w rece piasta na 32 H. i co teraz ,czy lepiej kupic piaste na 36 h czy kupic nowa obrecz na 32H???? czym sie roznia kola z 32 H od 36H poza oczywiscie iloscia szprych
lukasz112 Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Koła na 36 szprychach są trochę wytrzymalsze do tych na 32. Siły rozkładają się na 36 a nie 32 szprychy. Jeżeli jeździsz agresywnie i masz obręcz w dobrym stanie to polecił bym kupno nowej piasty.
SilverXC Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Pisząc : wpadla mi teraz w rece piasta na 32 H. i co teraz ,czy lepiej kupic piaste na 36 h czy kupic nowa obrecz na 32H???? czym sie roznia kola z 32 H od 36H poza oczywiscie iloscia szprych rozumiem że już posiadasz piaste na 32. Jesli tak to nie ma sensu jej zmieniać, poszukaj obręczy na 32 i zapleć koło. Będzie ok. Koła na piastach 32 sa trochę mniej sztywne i teoretycznie mniej wytrzymałe za to kapke lżejsze. Z tego co widzę masz trekkinga jesli nie planujesz wypraw po kilka tysięcy kilometrów to powinny starczyć. Jak padła mi piasta to na wyjazd z sakwami wziąłem koło od trenażera, za 150 złotych. Koło generalnie najtańszy chłam ale spisało się nad wyraz dobrze. Także jesli jeszcze nie kupiłeś piasty a chcesz jeździć sporo z sakwami bierz 36(zaplot 4x)większa pewność. Jak masz 32 tez nic strasznego się nie stanie.
trekkOSW Napisano 21 Kwietnia 2010 Autor Napisano 21 Kwietnia 2010 czyli rozumiem ze skoro biore sakwy + moje 90 kg to lepiej kolo 36H
michalj Napisano 21 Kwietnia 2010 Napisano 21 Kwietnia 2010 Nie ma to większego znaczenia. Te 4 szprychy na całym obwodzie nie liczą się tak bardzo.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.