Lvcas Napisano 17 Kwietnia 2010 Napisano 17 Kwietnia 2010 Witam! Tak jak w temacie, załatałem moją dętkę 2,0 - 3,0 dosyć dobrze, tak 3 łatami wkoło na wszelki wypadek by nie puściła łata Bo niestety przebiłem moje SBE drutem z siatki, ktory leżał na szutrowej drodze. Ale nie o to mi chodzi. Załatałem tymi 3 łatami, dobrze przykleiłem no i od 2 tyg jeżdzę na średnio napompowanych dętkach, bo boję się łądować do moich SBE dużo ciśnienia, ktore wytrzymają 2.2 - 5.8 bara Teraz mam coś ok 2.0 bara w kołach, ale boję się bardziej ładować, że mi te łaty pękną, że na jakimś krawężniku mi pęknie dętka. Ja już mam taki uraz do kapci i prowadzenia roweru z trasy do domu, że boję się gdziekolwiek jechac, bo mogę najechać na jakieś śmieci metalowe co leżą na drogach.. I tu nasuwa się moje pytanie, ile taka załatana opona wytrzyma ciśnienia??
Mod Team safian Napisano 17 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 17 Kwietnia 2010 O ile dobrze złatałeś (wystarczy 1 łatka dobrze przyklejona ) to wytrzyma takie ciśnienie jak normalna dętka.
Lvcas Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Napisano 17 Kwietnia 2010 O ile dobrze złatałeś (wystarczy 1 łatka dobrze przyklejona ) to wytrzyma takie ciśnienie jak normalna dętka. Załatałem dobrze, plus dodatkowo tak jak pisałem dokleiłem po jednej łatce po obu stronach, więc trzyma się bardzo dobrze Czyli mogę ładować?
Baros94 Napisano 17 Kwietnia 2010 Napisano 17 Kwietnia 2010 Spokojnie możesz ładować. Ja łatałem dętki szosowe i spokojnie mogę wysokie ciśnienie pompować.
kipps Napisano 18 Kwietnia 2010 Napisano 18 Kwietnia 2010 Ja mam połataną 5-krotnie starą dętkę na której codziennie jeżdzę (MTB-XC). Ostatnio napompowałem ją do 4.5 bara i jakoś trzyma więc spokojnie ładuj ile fabryka przewidziała
Lvcas Napisano 18 Kwietnia 2010 Autor Napisano 18 Kwietnia 2010 Ja mam połataną 5-krotnie starą dętkę na której codziennie jeżdzę (MTB-XC). Ostatnio napompowałem ją do 4.5 bara i jakoś trzyma więc spokojnie ładuj ile fabryka przewidziała Ok, super ) Dzięki wszystkim
blair7 Napisano 18 Kwietnia 2010 Napisano 18 Kwietnia 2010 heh, ale cisnienia pompujecie niesamowite, mi to zazwyczaj 2 at wystarczaja
Lvcas Napisano 18 Kwietnia 2010 Autor Napisano 18 Kwietnia 2010 heh, ale cisnienia pompujecie niesamowite, mi to zazwyczaj 2 at wystarczaja Ja dzisiaj nabiłem do 3 barów i nadal mi podczas jazdy się koło ugina, a chcę by było twarde i żebymn mógł leciutko sunąć po asfalcie i chodniku :-) ZAstanawiam się czy nie nabić bardziej. Opona ma 2.0 - 5.8 barów.
kubek20 Napisano 18 Kwietnia 2010 Napisano 18 Kwietnia 2010 To nabij jakieś 4,5 a jak będzie za miękkie to do maksymalnego ciśnienia i jeżdżij
Lvcas Napisano 18 Kwietnia 2010 Autor Napisano 18 Kwietnia 2010 To nabij jakieś 4,5 a jak będzie za miękkie to do maksymalnego ciśnienia i jeżdżij Boję się ładować do maksymalnego.. jeszcze gdyby dętka była nie łatana to jeszcze bym mógł ładować
Ostach Napisano 18 Kwietnia 2010 Napisano 18 Kwietnia 2010 A ja myślę, że ciśnienie dodatkowo uszczelnia łatkę - bo ściska ją między ścianą opony a dętką. Między innymi dlatego po założeniu łatki nie trzeba czekać godzinami, a wystarczy parę minut. Więc ja bym się nie obawiał. BTW - 5.8 bara to dla mnie jakieś kosmiczne ciśnienie.. :)Mnie i moim łatkom zwykle wystarczają 2.5-3 atm..
Sandacz Napisano 18 Kwietnia 2010 Napisano 18 Kwietnia 2010 od wytrzymywania ciśnienia to jest opona, a nie dętka, bo ona nie rozszerzy się więcej, niż na to opona pozwoli :-). A ilość łatek w tej sytuacji nie ma znaczenia... Oczywiście inaczej to wygląda, gdy używamy dętki jako pływadełka :-)
Mod Team Lookas 46 Napisano 18 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 18 Kwietnia 2010 Ok, dzięki za wypowiedzi Ok, super ) Dzięki wszystkim Zastanawiające ile jeszcze razy będzie musiał podziękować aż wrzucicie na luz w tym wątku ... Było pytanie > padła odpowiedź i koniec, a nie siejecie OffTopem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.