lalelo Napisano 17 Kwietnia 2010 Napisano 17 Kwietnia 2010 Witam, przejdę od razu do rzeczy, jestem laikiem jeżeli chodzi o sprzęt rowerowy, roweru używał będę do jazdy po lekkim terenie, czasami asfalt (dzisiaj się tego uniknąć nie da), poza tym szykuje się wypad na rowery w jakieś niewysokie góry z kolegami. Potrzebuję w związku z tym sprzętu w miarę niezawodnego, ale w rozsądnej cenie. Mój wzrost to 175 cm, a waga 70 kg. Znalazłem taką ofertę Mój odnośnik, słyszałem z opowieści, że rowery firmy Kona to dobry sprzęt, ale czy za te pieniądze ten rower jest coś wart? Mój budżet to okolice 1500 zł, oczywiście im mniej tym lepiej. Dodatkowo, w miarę możliwości chciałbym uniknąc w rowerze amortyzatora firmy suntour, poniewaz kolega miał amort tej firmy i był on narawdę kiepski, jednak może to był poprostu taki lichy model. Proszę o odpowiedź i ewentualnie jakieś inne modele, które byłyby odpowiednie do moich potrzeb. Pozdrawiam
kubek20 Napisano 17 Kwietnia 2010 Napisano 17 Kwietnia 2010 Lepszy taki kross http://allegro.pl/item998174469_kross_level_a4_full_deore_amort_blokada_warto.html ma suntoura, ale w tej cenie dużo lepszego amora nie znajdziesz, w dodatku ma lepszy osprzęt i dobry rozmiar ramy
severian Napisano 17 Kwietnia 2010 Napisano 17 Kwietnia 2010 ... Potrzebuję w związku z tym sprzętu w miarę niezawodnego, ale w rozsądnej cenie. Mój wzrost to 175 cm, a waga 70 kg. Znalazłem taką ofertę Mój odnośnik, słyszałem z opowieści, że rowery firmy Kona to dobry sprzęt, ale czy za te pieniądze ten rower jest coś wart? 20 cali to zdaje się za duży rozmiar.ja mam 179 cm i jeżdże na 19 calach.Przy takim budżecie nie spodziewaj się cudów. Ja wziąlbym Konę bo fajniej wygląda :)Tylko poszukaj mniejszej ramy.
Mod Team bogus Napisano 17 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 17 Kwietnia 2010 Ja wybrałbym Kross'a. Przy twoim wzroście maksymalny rozmiar to 19 cali, ja optymalnie wybrałbym 17,5 lub 18 cali.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany