tyszczu Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 Rama: 26''Aluminium 6061 Widelec: SR Suntour SF7-XCR Ilość biegów: 24 Przerzutka przód: Shimano Alivio Przerzutka tył: Shimano Deore XT Hamulec przód: Tektro Auriga Hamulec tył: Tektro Auriga Manetki: Shimano Alivio Korba: Shimano FC-M191 Łańcuch: Shimano CN-HG40 Kaseta: Sram PG-830 8-speed Piasty: Joy Industrial Opony: Schwalbe SMART SAM Obręcze: Mach 1 EXE Kierownica: HL Corp aluminium Wspornik kierownicy: HL Corp aluminium Wspornik siodła: HL Corp aluminium Stery: Super Express H-142 Siodło: Selle San Marco BLAZE Pedały: NATTY CS-90KA Waga: 14kg Biegi: 24 Mam pytanie co należy zmienić w takim rowerze, żeby zwiększyć komfort jazdy ale żeby lepiej spisywał się w terenie.
4ngus Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 Hmm, według mnie fajnie gdybyś powiedzieł ile możesz pieniędzy przeznaczyć. Rzecz, która na pewno podniesie i komfort i lepiej poradzi sobie w terenie to amortyzator. Jeżeli jesteś cięzki to może jakąś hydraulike na przód?
kubek20 Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 Najpierw najlepiej zmień korbę, potem mostek i kierownicę, moje propozycje: Kierownica http://velo.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=214 mostek http://velo.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=236 i korba Shimano SLX
4ngus Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 Fakt, korba znacznie podniesie sztywność i w terenie spisze sie o niebo lepiej niż ta, którą masz teraz
Lukaszm94 Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 Ja poleciłbym(jak się już zużyje oczywiście) korby i pedałów, bo czasami te elementy dają do rowerów słabe, a mają one duże znaczenia. Gdy będziesz jechał po lesie z dużą prędkością i na jakiś korzeń wjedziesz czy dziurę i staniesz na pedały, to słabsza korba i pedały może się ,,zmielić". Mi się tak zrobiło i będę musiał niedługo wymieniać. Pozdrawiam
afly Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 ....Jeżeli jesteś cięzki to może jakąś hydraulike na przód? Ten rower już ma hydraulike
tyszczu Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Napisano 14 Kwietnia 2010 Mogę wydać około 100-200zł jak na razie choć moge coś dozbierać
kubek20 Napisano 14 Kwietnia 2010 Napisano 14 Kwietnia 2010 Jak masz 200 złotych, to kup mostek, sztycę i kierownicę, jak możesz coś dozbierać to korbę
c1ach Napisano 14 Kwietnia 2010 Napisano 14 Kwietnia 2010 Hmm wątpię aby wymiana rurek znacznie podniosła sprawność w terenie Ten rower jest prawie nowy czy używany ? W jakim stanie masz napęd ?
kubek20 Napisano 14 Kwietnia 2010 Napisano 14 Kwietnia 2010 Ale na wadze przy wymianie rurek dużo może zyskać, a sprawność w terenie podniesie wymiana kierownicy na nie-plastelinową, która wygina się po jednym uzyciu
tyszczu Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Napisano 14 Kwietnia 2010 Rower jest z wakacji tamtego roku przejechane jakieś 700km
gdy Napisano 14 Kwietnia 2010 Napisano 14 Kwietnia 2010 to lepiej trzymaj ta kase i jak zajedziesz naped to kup sobie za nie jakaś fajną korbe no deore z łozyskami zewnetrznymi . a później jak bedziesz miał kaske to jak pisali wyzej kierownica, mostek i sztyca . może spróbuj kierownice wymienić na gietą , troche cięzsza ale jak dla mnie ww teren jedyna(wiem , wiem to jak udawadniać wyzszośc jednych swiat nad drugimi )
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.