YgreK Napisano 11 Kwietnia 2010 Napisano 11 Kwietnia 2010 Hejho! Otóż w zeszłym roku kupiłem sobie Kellys-a Quartz-a. W zestawie miał dołączoną tą opone Chodzi o to, że na tym rowerze boje się wchodzić szybko w ostre zakręty. Nie czuję się dobrze na tych oponach.. może są za mało agresywne [?] Czy jeśli kupie sobie opony czy będzie czuć różnice na zakręcie co do przyczepności? Bo na tych opanach czuję, że rower na zakręcie ucieka mi... albo to tylko złudzenie... Czy pomoże zmiana opon? Jeśli tak, to jakie mam kupic? Pzdr
kubek20 Napisano 11 Kwietnia 2010 Napisano 11 Kwietnia 2010 A w jakim terenie jeździsz i ile masz kasy do wydania ? Wymiana na pewno pomoże.
YgreK Napisano 11 Kwietnia 2010 Autor Napisano 11 Kwietnia 2010 Lasy, ścieżki rowerowe (betonowe, utwardzane leśne), trochę po szosie. Czyli ogólnie to rekreacyjnie. Chciałbym aby było jak najtaniej... Mam trochę kasy ale nie chciałbym, aby kosztowało więcej niż 70[?] da się tak?
Mod Team michuuu Napisano 11 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 11 Kwietnia 2010 Wygląda na to że potrzebujesz opon uniwersalnych. Na forum jest wielu zwolenników schwable smart sam jako opon uniwersalnych i trwałych. Ja do nich również należę i polecam. W zasadzie niepewne są tylko w błotku, ciche z małymi oporami no i w wersji drutowej stosunkowo tanie http://www.centrumro...wa/Produkt.aspx
kubek20 Napisano 11 Kwietnia 2010 Napisano 11 Kwietnia 2010 70 za komplet ? da się, ja swoje kupiłem po 30 złotych sztuka tu masz po 37 złotych oponę http://allegro.pl/item989277911_opona_author_spanker_26x1_95_nowe_ss_fv.html , miałem taką i nawet na mokrym w zakrętach jest super
.PaVLo. Napisano 11 Kwietnia 2010 Napisano 11 Kwietnia 2010 Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze, i mieć opone, która daje sobie radę w terenie i nie stawia dużych oporów na asfalcie to polecam: http://allegro.pl/item989331593_opona_cst_26x1_95_c_1040n.html Mam takie dwie w "zimówce" i muszę powiedzieć, że po przejechaniu ponad 1500 km, jestem bardzo zadowolony z ich przyczepności i stopnia zużycia, a właściwie jego znikomej ilości.
YgreK Napisano 6 Listopada 2010 Autor Napisano 6 Listopada 2010 Dobra, postanowiłem odświeżyć temat nie z tego powodu, że nadal chcę kupić inne opony, a wręcz przeciwnie - nie trzeba ich kupować. Otóż chodzi oto, że ostatnio zmieniłem geometrę mojego roweru - obróciłem mostek. Co się okazało? Zwiększył się nacisk na przednie koło i rowerek trzyma się w zakrętach jak nigdy dotąd. Dodam, że ciągle jeszcze jeżdżę na tych samych oponkach. Gdyby ktoś nie wiedział po co to piszę, to piszę to dla osób które chcą (a wcale nie muszą) kupić nowe oponki, bo moje "nie trzymają na zakrętach".
robkellys Napisano 6 Listopada 2010 Napisano 6 Listopada 2010 Dobra, postanowiłem odświeżyć temat nie z tego powodu, że nadal chcę kupić inne opony, a wręcz przeciwnie - nie trzeba ich kupować. Otóż chodzi oto, że ostatnio zmieniłem geometrę mojego roweru - obróciłem mostek. Co się okazało? Zwiększył się nacisk na przednie koło i rowerek trzyma się w zakrętach jak nigdy dotąd. Dodam, że ciągle jeszcze jeżdżę na tych samych oponkach. Gdyby ktoś nie wiedział po co to piszę, to piszę to dla osób które chcą (a wcale nie muszą) kupić nowe oponki, bo moje "nie trzymają na zakrętach". Mam dokładnie taki sam rower i nie wyobrażam sobie porządnej jazdy na tych seryjnych oponach. Wykorzystuje je tylko do dalekich wyjazdów na szosie, kiedy to szkoda mi opon używanych w terenie. Ja polecam Maxxis crosmark, przerobiłem jeszcze highrollery ale nie były tak samo dobre.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.